ארבע-היתרונות בתנועה

אבל מזג אוויר הסתיו יש עדיין לא הקשו הנסיעה על אופנועים וקטנועים. זו ניכרת לפי מספר אופניים וקטנועים המופיעות על הכבישים. לפני חמש שנים, המספר שלהם היה פחות באופן משמעותי על הרחובות של העיר. הפופולריות של אופנועים גדל כל שנה לא יעבור, חמש דקות למראה יש מישהו שבחר זה סוג של תחבורה דו-גלגלי. מי זה הנהגים מודרני, מדוע בחרו אופנוע או קטנוע, כאמצעי תחבורה? לאחרונה, דיוקן motoljubitelja רוכב אופנוע או קטנוע עברו שינויים גדולים. אם קודם זה היה הגורל חובבי באהבה עם אופנועים, ב הרומנטיקה של הכביש, אבל כעת בזכות רווחה, אופנה שעליך על האופנוע ישבו תלמידים ואנשים מאוד מוצלח. נוער, סטודנטים, תלמידים ראה שהקטנוע זה מספיק הרכב זול, ומאפשר לך לפעול במהירות ולא להיות מוגבל בתחבורה ציבורית.

אנשים רבים עם בגילאי 20-65 שנים, מסרבים להשתמש במכונית מעדיף אופנוע או סקוטר, כי בדרך זו אתה יכול במהירות וללא פקקי תנועה כדי להגיע לעבודה. בעיית התחבורה מוביל רבים לחשוב על מה ניתן להשתמש בצורת תחבורה נוחה יותר. אנשים כאלה נעשים יותר, יותר. פקקי תנועה קבוע לגרום הצפה של דלק רכב זה יכול להגיע 20 או 30 ליטר 100 ק מ. אופנוע שאותו צורכת 8-10 פעמים פחות. חסכון ניכר. בנוסף, הם דורשים חניה 3 פעמים פחות, רמות זיהום סביבתי נמוך פי 10 ב רביעי.

אז איך הנהג של המכונית צריכים להתנהג על הכביש? בלי בכפיית עמדותיהם, אנו מקווים כי הטיפים שלנו יהיה שימושי. אולי הם יבריאו את העצבים שלך, ומישהו יציל חיים. יצוין, כי עקב מספר גדל של מכוניות, טיול עבור רבים הפך לקרב על הכביש. תוקפנות של מנהלי גדל ביחס ישיר למספר של מכוניות. כל שכן הרכב נתפס כאיום על הכבוד שלהם. באופן אוטומטי רבים לסבול את התוקפנות של מי רוכב על אופנוע. ואני לגמרי לשווא. אופנוע לא תפסו את מקומותיכם לא שווה להלחם עליו שטח בפקק. אם זה היית אתה, אז אחרי כמה שניות, הוא עשוי למצוא הזדמנות ישיבותיה. ראוי לזכור כי האופנוען אינו מוגן. הנוכחות של קסדה או תלבושת מיוחדת, למרות שזה מפחית מספר של קבלת אי דיוקים, אך אינה מגנה מפני האפשרות של יותר רציני פציעות. מאמרים: a2.jpg התנגשות מכוניות לעתים קרובות מתברר שקעים, פנסים שבור. אופנוע, אפילו נגיעה קלה עם המכונית מסתיים נפילתה הממשמשת של ובעקבות פציעות חמורות ולעתים מותו של האופנוען. ? אתה מוכן להיות רוצח עבור כל מה שאת הטיול היה לא נפגם על ידי ההשלכות מצער, נסה מקל כמה לוחות שאינם בניגוד לחוקי התנועה. רוב התאונות, על פי הסטטיסטיקה, בשל התנגשויות רכב על אופנוע. וברוב המקרים הבסיס התאונה הזאת היא כי הנהג לא שמתי לב על האופנוע או לב זה מאוחר מדי. בשל גודלו, נראה כי האופנוע הוא במרחק גדול יותר מאשר במציאות, במיוחד כאשר אתה תסתכל על זה מהחזית ממה שזה באמת. לעיתים זה יכול להיות קל להתעלם. רוב רגיל להסתכל דרך העיניים של מכונית המתקרבת, לא שמת לב האופנוע. . להיות זהירה, כאשר אתה צופה ו למדוד את המרחק ואת היכולת לתמרן, במיוחד כאשר מסתכל פנימה את המראה. תאונות מתרחשות לעיתים קרובות עוזב את הצומת, או מן הרחובות הצדדיים, מקומות, מחדש קיצוניים חנייה, בתמרון. אם אתה ראה אופנוע בעל כוונה לעקוף אתכם, לא לנסות לעכב אותו, תבצע תמרונים פתאומי. אם אתה צריך לתמרן את עצמו ליד האופנוע שלו, אשר נעה בכיוון של יריד נסה לכבד את מרחק. . תתרחק ממנו, השאירו לו מרחב תמרון. הכבישים במדינה שלנו הוא לא רק רע, נורא, וצריך את הרוכב שטח לבורות עיקוף או koldobiny. נסטלה לא על האופנוע בצד, מכיוון שהוא מגביל את חופש תמרון, יותר אז לא לנסות ללכת side-by-side באותה שורה. להיות זהירים במיוחד כאשר שתבנה מחדש. נוסע על אופנוע ללכד אנשים, רואים לעתים קרובות קבוצה של אופנועים. נסה לזכור את זה. אולי עובר באופנוע צריך להיות עוד כמה. רמת ההכשרה של מנהלי המתחיל אינה גבוהה מספיק, כמו תמיד בקרב נהגי מכוניות ואופנועים. למרבה הצער, נהגי קטנועים עם מנוע קיבולת עד 50 סמ ק, בדרך כלל יש לא הכשרה ייעודית וקיבל רישיון נהיגה. זהו האתגר, אבל זה כדי לקחת בחשבון. היחס הקשוב וידידותי על הכביש תסייע לשמור על בריאותם של חייהם של רבים שלנו. בכל מקרה, אתה תהיה אסיר תודה על התנהגות נאותה. רוכבי אופנוע או ברכב בכביש יש לנו שווה זכויות ואף אחד יתרון במעבר אחד כלפי השני.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.