האם יש איזושהי תקווה Gaz?

דומיננטיות של יצרנים זרים בתחום של LCV בשווקים רכב ממדינות חבר העמים מחיר הצמיחה עבור מכוניות רוסי, המצב יגיע בקרוב כאשר המוצרים של הצמח 'Gaz מאבד את הארגומנט העיקרי שלו במחירים נמוכים יותר. מה הן התוכניות על הדלק בעתיד הקרוב, אם יש לו אף בשיטות מניות נגד מתחרים חזקים? שיהיה לנו יותר מאשר לא אושר "וולגה"? מחווני המצב הנוכחי לא נראה כל כך רע-חברה מפעילה והופכת רווח. יתר על כן, הוא מתוכנן כדי להגדיל את אספקת הגז ולהתחיל מכוניות לשפר את רשת הסוכנויות. המודרניזציה איכותי של רשת ההפצה הכרחי לא רק להציל מכירות, אלא גם כדי להכין היישום של מוצרים חדשים, מתוחכמים יותר, כמו קרייזלר סברינג או Maxus. אבל הקונה נמצא גם צבי פחות או יותר חדש. ב ניז'ני נובגורוד המפעל נבנה המרכז של חלקי חילוף, הכשרה של טכנאים תחת השם מותנה "חלקי המכונה". במפעל ישנם מגוון שלם של קטלוג חלקים עבור מכוניות מחירי הדלק, הממוינים לפי מספרים.

אימון כזה האיחוד היה קיים בכלי רכב עיקריים כאשר בכל חלק חילוף ניתן לראות על הדלפק. כיום, תפקידו של דוכני מידע הוא להראות את אותן סחורות, ולאחר sodejstovat', sootvetstvuejushhego הבחירה יחידה (או שינויים שלה, לשפר את הרמה של תחנות שירות טכני אנשי. מרכזים דומים ניסיון חושף את ROI גבוה על ידי הגדלת מחזור של חלקי חילוף. בנוסף, על חלום כזה הוולגה האוהדים את הרכב במשך זמן רב. פיתוח תפיסה זו, "Gazovcy" היו מסוגלים לשלב הרמה הגבוהה ביותר של שירות איכותי עם הרצון של בעלי רכב לעשות הכל בעצמו.

הרעיון הזה יעיל, נובה-מדוע לא ליישם את זה. העיצוב החדש של נהר הוולגה Gaz-31105 עם עיצוב מעודכן פועל כבר בסדרה. המכונית נסעה עוד חלק הפלסטיק, רואה חדשות, מרכיב חשוב אשר קלאסי שעון עגול. לתספורת החדשה, שינתה את המיקום של הכלים האקוסטיים, תיבת הילוכים ידית מקוצר. כדי לעשות זאת, הציג שינויים משמעותיים השידור כונן מכני. אחורי התקנת אופטיקה חדשה עם אלמנטים עגולים מרהיב. לדברי העובדים, זהו restyling הסופי "וולגה", בצורה זו זה יימשך עד פירוק של הצינור. למכונית יש מספר יתרונות, אבל הפך יקר יותר. זה בעתיד? בשנת 2008, השוק מופיע קרייזלר סברינג, שמטרתו לשחזר המשותף של גז בקטע "e". נישה מכוניות גדולות, אשר עדיין לא אז גז צפוף בכוונת לשמור. האמצעים להגיע לסופו על הקמתה של רכב מסחרי צבי-2, אשר יקבלו פנים חדשות, הפגוש עם רדיאטור מוכללת חלק הפלסטיק, וכו ' בסוף שנת 2007 בניז'ני נובגורוד החל ייצור של הבריטי טנדרי LDV Maxus -5 2.8 טון GVW. רכב זה ישלים את 'הצבי', כפי שהוצג בקטגוריית מחיר גבוה יותר. לפי המומחים, גז הקונה כבר משכה תשומת לב למכונית טובה LDV Maxus שמוכנים לקנות עוד רכב יקר התיכון-תפוסה. אבל פרויקט הגז צריך מנוע דיזל משלו. ההחלטה על שחרורו של מנועי VM Motori ולהתקין אותם על Maksusy חדשים, צבי. ניסיון על התקנת מנוע זה על «צבי» קיים כבר 90 's המנוח, אך הוא מעולם לא תפס. לאחר משא ומתן ארוך עם מנהיגי העולם בבנייה של מנועי דיזל VM Motori בחרה. הרכישה של גז הבריטית מספקת שלדה מודרני עם האפשרות של שינויים בעיצוב. המותג הזה הוא לא רק ברוסיה, אלא גם באירופה. גם הגז הולך לצאת עם המכוניות שלהם בשוק עם מכונית קטנה. . זו העיר של הרכב, אשר התקבל באופן חיובי על ידי הקונים. לגבי פלטפורמה העיר ואן פיתח גרסה המבוססת על קרייזלר סברינג. בשנת 2009 מתוכננת להתחיל הפקה של רכב זה. נקודה חשובה ביותר נותר תחרות עם avtostroiteljami הסינית. לדעתו של 'GAZovcev', במוקדם או במאוחר, Gaz podravnjajutsja מחירים עם המתחרים העיקריים, אבל המחיר של היום על רכבים סיניים קידום מחיר, הוא תמיד יגדל.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.