מהי התקנה איכותית של התראות רכב?

1. אור-איתות-חימוש המכונית צריך לצרוח פעם או פעמיים, אזעקה פלאש אם המכונית מהבהבת מידות-זה אומר התקנה לא מקצועית של התראות רכב או תוכנית ההתקנה נכשל בהתחברות אזעקת המכונית מערכת אזעקה לרכב (קל יותר להתחבר בחוט אחד מהשני) 2. מפעילה על פתיחת מלכתחילה כדי לבדוק את אזעקת המכונית לפתיחת דלתות הוד תא המטען. אז פתח את הזכוכית, לשים אזעקה אבטחה ולהמתין כ- 45 שניות (זה צריך להיעשות כי כמה avtosignalizacijah כללה עיכוב סלון תאורה, אם תפתח את הדלת מיד. אזעקה לא יעבוד.) מכן לפתוח הדלת מבפנים, אם האזעקה במכונית עבד אז הכל מחובר כהלכה, הדבר צריך להיעשות עם כל דלת. על porodelyvaem תא המטען ואת מכסה המנוע זהה.

אם יש לך אזעקה עם הביפר אזעקה מופעלת כאשר ההכה חייבת להראות אזור מפעילה IE: נפתח הדלת ההכה מציינת את הדלת אם המטען המטען, וכו '. כאשר מחמש התראות רכב לשמוע שלושה או יותר 'שיא' של גבול אזעקת רכב פגום או מותקן שלא כהלכה, כתוצאה מכך-ההכה (אם רכב אזעקה עם הביפר) יציג את האזור הפגום. 3. נעל מנוע כדי לבדוק מנוע dlokirovki אתה חייב לשים את המכונית אזעקה לחכות 45 שניות לפתוח מפתח הדלת של הנהג (זו אזעקה צריך לעבוד) ואז אתה מקבל במכונית שלך, מנסה לגרום לזה, אם המנוע אינו מופעל מנוע נעילה עבודות. נעילת מנוע משאבת דלק יכול לרוץ אם המנוע בסופו של דבר את עצמך מיד על הבנזין הנותר כבר כמה זמן.

ב כעת יש מערכות אבטחה זה נתקע המנוע רק לאחר תחילת תנועה של המכונית. 4. שוק חשמלי מכוניות חיישן לשים על המשמר ולא לחכות 45 שניות. לאחר תקופת זמן לא לסחוב על ההגה רכב צריך לצרוח כמה פעמים, כ 5-6 (זה בשביל בחיישן זעזועים בשתי שכבות), שניות עד 20-30 החיסול של הסירנה האזעקה גלגל רכב חזק צריך לכלול 30 שניות-זוהי האזור המרכזי חיישן זעזועים. כאשר בודקים את חיישן זעזועים אינו מנסה להניף את המכונית, יוביל לשום מקום כי זה חיישן בהלם מאשר חיישן הטיה. 5. איכות ההתקנה, אתה צריך להסתכל מתחת ללוח המחוונים במכונית, כמה מתקינים באפשרותך להתקין אזעקה ישירות ליד דוושת מצמד או לא רחוק מזה אם מצאת אותה, אז vskorom זה אולי רק קיום על הרגליים שלך או שאתה פשוט מהרכב איתה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.