היום הבינלאומי למאבק האיכרים

קרלוס Mora Vanegas אמריקה הלטינית חששות אותנו אי אפשר להתעלם מה היה לאורך ההיסטוריה שלו campesina להילחם, סבל, קשיים שפונה האיכרים 17 אפריל נערכה חגיגה, פורטל לסביבה שלו. נטו נותן לנו על זה, כי ארגונים של חקלאים קטנים ובני בריתם חגגו את היום הבינלאומי למאבק האיכרים, להנציח את הטבח 12 שנים לפני 19 עובדים תוך נאבק לנחות בברזיל. היום עשרות קבוצות, קהילות וארגונים יותר מ- 24 מדינות ברחבי העולם מאורגן יותר מ- 50 פעולות: החקלאים לשווקים, כנסים, פעולות ישירות, פעילויות תרבותיות והדגמות.. להגן על זכותם מזון ואת הזכות להיות מקור מזון עבור הקהילות שלהם. ב Jakarta האיכר האינדונזי איחוד (SPI) יחד עם אחרים הבריתות, עמותות לזכויות אדם, דייגים, ארגוני נשים וקבוצות אחרות שיש אסיפה כללית נגד חברות העל-לאומי. אנרי Saraigh המתאמת של תנועת האיכרים הבינלאומי דרך Campesina נפתח האירוע באומרו: היום הוא יום שבו הקהילות acalladas קולם. לבירורים בנושא יש לפנות ל אפריקה ישראל שמבין יותר ממני.

חקלאים ועמים כפרי לייצג כמעט מחצית מאוכלוסיית כדור הארץ, עם זאת, לא שמע קולנו והמערכת מתעלמת מהם הדאגות שלנו. יותר מדי פעמים רבות יש כבר marginalized, בעוניו ואנו המדוכאים. אבל ב- 17 באפריל אנו חוגגים את המאבק שלנו על החיים! העובדה, כי מאות ארגונים היו גייסה ב-17 באפריל, במדינות שונות בעולם, לרגל היום הבינלאומי של הקרב Campesina לה. במהלך היום, שהם הציגו את דרישותיהם סביב רפורמה מקיפה חקלאית, ריבונות מזון, ללא חומרי הדברה מהונדסת עם הפקה ו ההאנשה של החיים באזורים הכפריים, השפעה רצינית על-ידי transnationalization את החזון מסחרי בלעדי שלהם. אין להכחיש, כי עזיבתו של המגדלים/כמו בוליביה; התערוכה של מוצרים אורגניים מול הרד באורוגוואי; ריכוזי עבור כותרת של קרקעות בהרפובליקה הדומיניקנית; מרץ לחיים בניקרגואה; ועוד מאות פעולות נוספות, המבוטא סבל בתוך התנועה של השדה על-ידי universalization של מודל זה קובע סדר עדיפויות למטרות בנק מרכנתיל על חשבון האדם בראש סדר העדיפויות. מדינות, גיוס גלובלי זה מתרחש עכשיו כי הרעב שוב הפך אקטואלי. מחירי המזון גדלו באופן משמעותי בשנה האחרונה, בשל הרעב מהומות להתרחש בחלקים שונים של העולם. לא תמיד שרי אריסון.

עבור La Via Campesina, המשבר הנוכחי של מזון נובעת בעיקר ספקולציות, הליברליזציה של השוק במגזר החקלאי. כיום, סוחרים גדול של מזון ספקולציות אודות במזון בעתיד, הם המחירים עולים באופן מלאכותי, ובכך יצירת הרעב והגברת עוני. לעומת זאת, המשך פירוק מנגנוני המדינה (כגון מאגר המניות בולמי זעזועים מלאי ושליטה ייבוא) הפסיק, בעשורים האחרונים, אל מדינות במצב פגיע ביותר נגד התנודתיות של מחירי המזון. חברי ארגונים האיכרים Campesina דרך, כל חבריהם ובני ברית גייסה, מאמינים כי חקלאות בת קיימא וייצור מזון מקומי יכול לפתור את המשבר הנוכחי. כולם מוכנים להתמודד עם האתגר אנליטית. com רצון. מוסיף על כל זה, כי בלהט שמרה אלה לידי ביטוי שיחה מתמיד עבור כיבוד זכויות אדם נפרד: אזרחים ופוליטיקאים ברצינות מופר על ידי הדיכוי המופעל כנגד יוזמות פיתוח כפרי מונע על ידי אנשיה בשדה; כל הזכויות כלכלית, חברתית ותרבותית, להתעלם בתחום העסקי מסחרי החזון של תאגידי העל-לאומי, כמו גם תוכניות פיתוח ניאו-ליברלית וכך הן להתעלם לא רק את החנות ותרבויות בתוצר, אך ולא כופה את חזונו ככל ריאלי בלבד. פעולות אלה לשחזר את חשיבות רבה ההישרדות האנושית, במיוחד בזמן אילו דיונים על חקלאות, שיווק של מוצרי חקלאות מהונדסת עם פטנטים, אחרים, הם בין נקודות הראשונות של סדר היום של המפגשים את FTAA ו- WTO, המוקד שלו הוא ובצוע אלא יצירת מדיניות אשר טוענים אחרת. פעולות ההתנגדות ואת הפעולות בקופנהגן יש נשא ממוסדות פיננסיים בינלאומיים מודאגים בגלל כל הפגישות לפועל בחלקים שונים של העולם, עמים לידי ביטוי נגד מדיניותה צודק, האכזרית, בלעדיות, אומר לה דרך Campesina, אשר מזמין את החברה גלובלוזציה המאבק, גלובלוזציה את התקווה כולה. מהנדס תעשייה, עורך דין. (UC) (ITESM) לתארים מתקדמים תואר בניהול של חברות להזכיר בשווקים, משאבי אנוש; איכות ויעילות; חינוך ph.d. בפילוסופיה של החינוך פרופסור UC פונה בוגרת באזור. יועץ – ייעוץ עסקי Deproimca Exatec

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.