היכן נמצא גוגל?

ביום חמישי האחרון, ייתכן 29, בכנס שנערך במרכז מוסקון מפתחי גוגל סן פרנסיסקו ראיתי מחזה דומות רק טקס שנתי MacWorld, אשר נערך מדי שנה, על הבמה זהה, בכל חודש ינואר. במקרה של גוגל שהגיל הממוצע היה נמוך משמעותית מזה של הציבור אשר לומד את הטקס של סטיב ג'ובס, כי אפל, למרות תדמיתה של החברה חדש לגמרי, יש כבר כמה שנים מאחוריו. מעבר זה המשתתפים ליהנות על מוסקון – כל זה תמונה ודמיון של מה אנו מוצאים כאשר ביקרנו בכמה מקומות בילוי של גוגל – הארגון היה מושלם, כנראה המפתחים יצא שמח מאשר היתה לראות ולשמוע. גוגל, אחד עשרה שנים – לפגוש אותם ספטמבר הבא, מילא את השמים סייבר. הוא הפך כמעט הבעלים של האינטרנט, שנותר לו חדר מוגבלת תמרון מתחרותיה. כתוצאה מכך, האשמות של מונופול, או להיות ברשותו של מידע רב מדי, מה גרוע יותר, להשתמש בו אתה יודע איזה למטרות הרע, כבר מזה זמן המשתוללת.

כמו משתמשים ו/או אנשי מקצוע של הרשת, אנו חייבים לשאול את עצמנו אם השכינה של הענק נוף להר מועיל, או לא. לא תמיד טבע. Gratuitousness של מספר שירותים המוצעים על ידי גוגל שרצחו נפוצות מבוססת על היתרונות הכלכליים נגזר מהניצול של הפרסום המשויך שירותים כאלה. באינטרנט ולא כל דבר הוא חינם. זוהי שבדיוק הבעיה של פרסום היא שהוא יכול להפסיק להיות עקב אכילס של הענק. את העסק הראשון, הבסיס של האימפריה, גוגל היה מנוע החיפוש שלה, אשר, תוך זמן קצר, הפכו ההמצאה שעשו חיים קל יותר משתמשי אינטרנט. כמו כן, מנוע החיפוש של גוגל הוא הפסד, יותר ויותר, את אופיו טועה עקב הניהול על-ידי המפרסמים החברה (גוגל אדוורדס) זה נראה לתת דומיננטי בתוצאות החיפושים שעברה בעבר לכל תיבת. בעיה נוספת, נגזרות הצורך אשר כל דף אינטרנט מופיע בתוצאות של גוגל, הוא מקצוע עובד ב- web מיקום כמעט לבלות את יום העבודה שלהם כדי להטעות את מנוע החיפוש – אם אתם לא ב Google לא קיימים ברשת – תוצאות ברורות, מושפעים. השאלה כי ייתכן בסופו בהנחה כאב ראש הוא של.

לא לקנות החברה האחרונה מביא כמה מוצר חדש ושונה שנראה הגדול ביותר החטאים אשר ניתן לבצע Microsoft, Yahoo! או ז. באותו במרוץ הזה כדי לקבל הפנינה וירטואלי האחרון נראה כי שוב מדגיש החברה ברין ועמוד. כמה סכרים ברחו אותם. אבל הספקות להתעורר כאשר אנו רואים כיצד יטופלו רכישות אלה, או איך שהוא יותר ויותר אליטיסטית ניהול משאבי אנוש. גוגל יכול להיות מפלצת עם ראשים רבים. Microsoft החדש יהפוך למרכז שלנו hatreds וירטואלי.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.