פיתוח גוף למתחילים

אם אתם מחפשים כדי להפיק את המרב ההדרכה שלך, לאחר מכן הכרחי לבנות סביב תרגילים כי לתת את ההשפעה הגדולה ביותר על בניית השרירים עבור הכסף שלך. תרגילים אלה יהיו תרגילים המתחם פועלות קבוצות שרירים מרובות, כרוכים סיבי השריר כמו הרבה ככל האפשר עבור כל חזרה, בגלל זה יגרה את חילוף החומרים והעבודה, דרך הגוף, הורמונים אלה כדי לבנות שריר. לאחר מכן, אתה מספקת שלושה תרגילים, החשוב והפופולרי, שאמורים להיות המהות של כל תוכנית פיתוח גוף למתחילים. הם שווים את משקלם בזהב. סוגים רבים של פולשים נחשב הפולשים, כמו מלכים מוחלטת בעולם פיתוח הגוף, ובצדק. לענייננו, חברת טבע הוא הכתובת בשבילך.

הם כרוכים יותר שרירים על-ידי חזרה על זה, בעצם, כל שאר התרגילים. זה עשוי להיות קשה, לעשות אותם בצורה נכונה, אם אתה לא נתקלת, אז אולי אני צריך קצת להתאמן, אבל זה נכון לגבי התוצאות לגמרי. לבירורים בנושא יש לפנות ל טבע שמבין יותר ממני. לעורר, ברצינות, השרירים של החלק התחתון של הגוף, שהיא אמיתית פלוס, הואיל ורוב סוגי נוטים להזניח את אזור זה, כלומר ניתן להקדיש פחות זמן באזור זה, אך להשיג תוצאות מיטביות. ספסל – ספסל הוא פחות או יותר גרסה של דדליפט עבור החלק העליון של הגוף, מבחינת הפופולריות שלה תוצאות. ספסל או לחץ בחזה, כפי שהיא מכונה גם, פועל כמעט כל שרירי החלק העליון של הגוף, בדגש על החזה, הכתפיים, הזרועות (במיוחד התלת ראשי), הגב העליון.

מסיבה זו, הוא מופיע באופן בולט כל מדריכי אימון פיתוח גוף למתחילים. המפתח כאן הוא להרים משקל כבד כדי לקבל תוצאה אפשרית הגדול על פי ejercicio.a זה בעת ביצוע התרגיל, גם סחר שמור שלך אדם חזק, כמו זה לתת לך הדרכה נוספת כדי אדם שלך, גם להגן על הגב, למנוע את זה זוגי חדרים מיותרת. מטים בנקאות יותר, לעבוד את החזה העליון ואת deltoids הקדמי, להטות את זה פחות, לעבודה pectorals התחתון, deltoids אחורי. משוטים אלו הן תרגיל נפלא עבור החלק העליון של הגוף המכוונת בעיקר את הגב ואת שרירי, כמו גם למספר של שרירים אחרים של החלק העליון של הגוף. כדי להפוך את המשוטים, כחלק שלך פיתוח הדרכה למתחילים, לחזק את החלק העליון של הגוף שלך ולתת לך עזרה רחב וחזק בחזרה, כדי למנוע פציעות. המפתח תרגיל זה הוא בצורה נכונה, כדי למנוע כיפוף הגב, אשר יכול לגרום לפציעה, ולהתמקד הידוק שרירי שלך בשיא כל חזרה – כי הוא, כאשר כבר משך את המשקל לעיל, לכיוון הגוף שלך, בבני להחזיק אותו השני, במקום פשוט ושחרורה באופן מיידי עבור סקירה קצרה-. זה יעזור לך לקבל הכנסה נוספת אלה שיהפכו את כל ההבדל. כפי שאתה יכול לראות, המפתח כל התרגילים האלה, עבור לבנות שריר, הוא לערב כמו רבים שרירי ככל האפשר, כדי לקבל כי ההורמונים נשארים פסאג בחופשיות זה הוא המפתח פיתוח גוף למתחילים. אסטרטגיה זו יפעלו רק אם הוא משולב עם מספר נמוך של חזרות, אומרים 6-10, משקולות כבדים. לחפש תמיד להרים משקל יותר, לעורר את רווחי השריר שלך ואתה תגיע צמיחה מהירה יותר; תרגילים מורכבים, שתוארה לעיל, יאפשר לך להרים יותר משקל, שכן לערב שרירים רבים כדי להפוך אותם. אם ברצונך להשיג במהירות מסת שרירים זה חיוני, למצוא את משטר טוב של הכשרה ectomorfos. תסתכל תוכנית מקיפה זו, אשר תוכנן למתחילים כדי פיתוח גוף מנסה להשיג שרירים המוניים = =

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.