שלושה טיפים כדי למשוך לקוחות על התקציב

אנשי עסקים וסוחרים חייב מלא לייעל את המשאבים שלנו ועלינו לפעול על החזרת שהושג אינו מידתי להשקעה, אם לא הרבה יותר גבוה! כסף קטן אבל השפעה רבה יותר. אז אנחנו צריכים להתמקד במטרה שלנו איך הגענו אליו. אולי אתם כבר עושים את העסק שלך או לסחור בכל פעולה כדי למשוך לקוחות כך נתאר בהמשך, אבל אם אי פעם תהיתם מה שעושה את הדרך החסכונית ביותר? בואו נסתכל על שלושה דברים שאנו יכולים לעשות מבלי לבזבז תקציבים גדולים מפתחות ליישם כהלכה. 1.FIDELIZACI?N: שמירה על לקוח עלויות 7 פעמים פחות ללכוד אחד חדש. לכן, אסור לנו לשכוח נאמנות, לדאוג ולפנק את לקוחותינו. לענייננו, טבע הוא הכתובת בשבילך. לא כולם, אבל אלה עם פוטנציאל גדול. הגיע הזמן אישית יותר, להקשיב ולשקול אילו מוצרים או שירותים אחרים יכולים להתעניין ולהציע, או פשוט לענות על הצרכים שלך.

הגיע הזמן יש לו בראש, לברך או מסובסד על נאמנותם, ומעל לכל, זה לא הולך סחר עסקיים אחרים או להביא לכם בדיוק כמו שיש לנו יותר וזול יותר. צריך למצוא לנו ערך מאבחן. CROSS 2.PROMOCIONES: אחדות היא כוח. אם נסתכל לעסקים משלים שלנו, אנו יכולים להציע מבצעים גאוני וחדשני שלא כרוכות בעלויות גבוהות עבור עסקים וחברות המעורבים בקידום, אבל השפעה רבה. זה הזמן ליצור סינרגיות.

דוגמה טובה לכך היא קידום על ידי הקליני Dexeus דה ברצלונה "ילדים באים עם כיכר מתחת לזרועו," אשר מורכב לתת חודש לכל האמהות החדשה בבית החולים האוניברסיטאי USP Dexeus, זנים התאגרף פורטו לחם, מעוטרות Zinnia Flors של זית, סמל של התזונה הים תיכונית. הסינרגיה בין לקוחותינו היא המפתח לא רק כדי להפחית עלויות, אלא גם כדי ליצור דימוי המותג בקרב הלקוחות שלנו להשיג נאמנות לקוחות גדולה יותר. 3. פרסום בתקשורת המקומית או מגזינים מקצועיים: לא בטרוף עם מודעות הזרם המרכזי של התקשורת, כי, כאמור, אנו מתמקדים בתחום הקרוב שלנו, כדי לבחור התקשורת המקומית או מגזינים בענף שלנו, עם מגוון גדול של האוכלוסייה שלנו או קהל היעד ולעסוק בהם פרסום, אנחנו יכולים לעזור לחזק את תדמית שלנו. פרסום בדפוס התקשורת הוא זול יותר מאשר אנו יכולים להיראות במבט ראשון, במיוחד אם אתה עושה את העסקה לתקופה מינימלית של 6 חודשים עד שנה (וזה גם כשנגיע לחזק את התדמית שלנו). בנוסף, היתרון הוא שאנחנו יכולים ללכת לשנות את המודעה בגיליון זה, בכל פעם לקדם אותם שירותים או מוצרים של עניין, אפילו כולל שוברי הנחה לעזור לנו להעריך את תוצאות הפרסום. שקול אם אתה כל אלה פעולות ותוצאות. יישום שיפורים אלה המאמינים שהם צריכים ואם יש לך ספקות כלשהם, יש להתייעץ עם מומחה שיכול לייעץ לך ללא התחייבות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.