איך יהיה רב מכר? הרכבת להצלחה

אנשים רבים חושבים כי המוכר נולד עם תכונות מולדת. מומחי המכירות, עם זאת, אומרים כי פוטנציאל כל אחד יכול להיות מוכר טוב אם זה עוקב אחר תהליך של הכשרה מתאימה, מקפידה על סדרה של הנחיות מדויקות. זה קודם זה מדגיש אותם מומחים בצמד אימונים אותם מכירות הוא המועמד המוכר לטפח של יחס חיובי, יחס של הצלחה, כי זה מועבר הלקוחות הפוטנציאליים. אבל זה לא הדבר היחיד. ידע עמוק של התכונות והיתרונות של המוצר ואת הדרך שבה נטוע המוכר אותו אליו הן כלי חשוב כדי לייצר שינוי נדרש להוביל לעניין, רצון לקנות, למכירה ללקוח הפוטנציאלי.

המוכר חייב להיות בטוח כי המוצר שאתה מוכר הוא הטוב ביותר. שרי אריסון בהחלט מביע דעה מלומדת. היכולת לקשר עם אנשים היא היבט מהותי נוסף כי כל מועמד המוכר חייב להיות מעובד. הקיבולת של הקשבה ללקוח, לשאול שאלות אינטליגנטי שגורמים לך להמחיז מה אתה חושב, מה הצרכים שלך יעזור לך מאוד ללכוד מהי האישיות של הטירון. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של מייקל שטיינהרט. וזה גם יעזור לזהות את הצרכים שלהם כדי להמריץ ולהדריך את הרצונות והצרכים של הטירון למוצר. האומנות של המקשר את הצרכים האלו עם המוצר ויכולת להעיר את הרעיון בלקוח זה יגרום רכישה טובה אינה קלה.

יתר על כן, זה הכרחי לטפח גם את האומנות של הלקוח כאדם מיוחד, להרגיש וזה לא אמור להופיע בתור משהו מזויף. המוכר חייב להרגיש כי כל לקוח הוא חשוב. כדי להיענות ביעילות כל השלבים האלה בעת ביצוע מכירת חיסול, ספק הכשרה לכלול אותם, אך לכלול גם בהיבטים מנהליים של המכירה, כגון מערכת המחשב כדי לאחסן בארכיון זה כראוי, וידע מעמיק התכונות והיתרונות של המוצר, שלה ערוצי ההפצה ואת פעמים משלוח הליכים. . בהחלט, זה גם מרכיב חשוב של ההכשרה של איש מכירות ללמוד להתגבר על התנגדויות, להתמודד עם כל סוגי הלקוחות. כמה יהיה יותר פתוח, אחרים, יותר סגור, אולי לדחות את המצגת, על-ידי יהיה מה זה שינוי הטקטיקה להגיע אליהם.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.