קבל תוצאות שונות עם משחק שונים

אם אתה מוצא כי החיים שלך והיא מעט מניע אפשרי מעורבים שגרת היום יום, לא נתנו לך זמן לשאול את עצמך מה אתה באמת רוצה בחיים. אני מציע לחקור סדרה של פתרונות יצירתיים המאפשרים ביצוע פעולות מעולם לא עשית, כי אתה אפילו לא העלו. לעניות דעתי לן רוזן ברקליס יכול לקבוע . הם קודם כל כיף, ליהנות מהם: 1. Confecciona רשימה של שלושה חגים המאושר אתה אף פעם לא נהנה. מה שמשותף? 2. Queda לאכול עם חבר כי אתה נותן אמון אבל הוא לא אחד חברים אינטימיים או מעמית לעבודה. במהלך קינוח, לשאול: אם אתה חושב אותי עושה משהו שתמלא אותי בשמחה, לעשות ולראות איפה אני? 3.

Inscribete בקורס בנושא שאתה חושב שאתה עשוי להיות מעוניין אבל לא קשורה לעבודה שלך ועל מה אתה לא יודע כמעט כלום. 4 חבלה עם שלושה אנשים יש ניצחה בתחום שמעניין אותך. 5. Investiga על נושא שמעניין אותך על-ידי באינטרנט 6 comprate מחברת נחמד, לשבת אחר הצהריים שטופת שמש במרפסת של בית קפה. אנשים עוברים ברחוב, ולצפות לרשום במחברת שלך הכל שניתן לחשוב בלי לעצור כדי לשקף את זה. 7 Graba mp3 שלך או קלטת מה שאתה מאמין הרצוי ולאחר מכן להאזין לו. מה אתה מרגיש? מה דעתך? נאלם Ojea מגזין נסיעות.

בחרו שלוש תמונות שאתה אוהב. לחתוך אותם, לתלות אותם במטבח או ליד שולחן העבודה שלך. לבחון אותם במשך כמה ימים, לרשום מה לך לשדר. 9 Planifica של אחר הצהריים או שבת בבוקר שבו אתה יכול לעשות משהו כי לא פעם עשית לפני על ידי העובדה פשוט לעורר את הסקרנות, אמנם, באופן עקרוני, אין הרבה מה איתך (לדוגמה, טעימות קולינרי, מפגש החלקה קרח, המצגת של ספר כמה חנויות כלבו, וכו ') על-פי חוזר על הפעילות, לכתוב מה אתה אוהב אותה שלא שציפית. 10. כמה שבועות היא לא לדבר על עצמך, את העבודה שלך דאגות, וכו ', להגביל את עצמך לשאול פרטים אחרים על חייהם ועל האינטרסים. 11 Organiza ארוחת ערב עם כמה / חברים ואחרים עם מביניהם יש בקנה אחד אבל מי לא היתה לי הזדמנות להיות אינטימית. אתה formular?s אותם שאלות על חייהם, על מה שהם אוהבים ועל התוכניות העתידיות שלהם. הפרשה Variacion של הערב הקודם: כל אחד ואחד האנשים שאתה מכיר חובה להביא איתך לחבר אינך יודע דבר. 13 Otra וריאציה של הערב: יזמינו אתכם על-ידי / לחבר עם אנשים שהם לא יודעים. 14. מה הם הדברים שאתה נותן יותר טוב? יוצר פרופיל של אדם בעל האיכויות/כישורים אלה ושאל את עצמך: איך ירוויח שלו חי אדם זה? מה עושה בשעות הפנאי שלכם? מה אנשים נפוצות? 15 Da הליכה ארוך דרך אזור שקט (רצוי בטבע) המשקף שלוש פעמים בחייך שבו כבר הרגשתם באופוריה לחלוטין. חוזרים הביתה, לוקח לב פעמים אלה והרגשתי איך אתה. 16 Anota איכויות ארבעה או חמישה נוספים אתה לשבח אחרים (למשל, כמה טוב לדעת כדי לקשט את הדבר שלך או) שלך היא שמפחדים להתחבר עם אחרים. מהן התכונות שלדעתך יש? תואם מה אתם אומרים אחרים? ולדרג PASA את החופשה הבאה שלכם או סוף שבוע עם קבוצה של אנשים שאינך מכיר בעבר. (יותר ויותר הטיולים מאורגנים לרווקים). הוא מבלה ימים אלה כדי לשוחח איתם וללמוד מההתנסויות שלהם. 18. Confecciona פוסטר חיתוך תמונות של כל האנשים האלה, להתפעל, שבו הם רוצים לחקות, יכול להיות זמר, סופר, שחקנית, הסבתא של החבר הכי טוב שלך או מורה היה לך במכללה. מתבונן מה המשותף להן, מה להעריץ אותם, העוסקים, כיצד היית להיות אם אתה parecieras אותם. הפרשה מירה בעיתון אנגלו, אתה בוחר להשתתף בכנס או תערוכת (מה) על מנת לעסוק בשיחה עם פחות שני אנשים, מנסה לגלות את הפרופיל של אנשים להשתתף מעשה כזה, אשר הוא כיצד אתה מבלה, etc. 20 לי ביוגרפיות לסכם לפחות עשרים אנשים מתחומים שונים. לוקח לב של איזה להרשים רוב לך ולעשות שלך לקבל מתרגש לך.אנו בטוחים כי אם אתה בפרקטיקה כמה רעיונות אלה תהיה לך תוצאות מפתיעות; הם תמיד לא מצופה אבל אולי לשאת זרע של שינוי בפנים. איזבל מכירות מאמן אישי, מאמן

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.