כתוב את הכתובת של חיים חדשים

פיתוח עסקים קטנים ברוסיה הוא צובר תנופה הודות זכיינות. מודל זה נבנה על ידי המצליחה ביותר, ולכן רוב העסקים הקטנים באירופה ובארצות הברית הוא עובד על זה בדיוק franchayzingu.Konechno יתרון, מכיוון שכל בעלי חברות, יזמים בודדים יותר מ 90% מהכנסות מעסקי בחברה גדולה, באמצעות כל ההרשאות שלה. כאשר הזכיין מתחייב להשקיע בעסק זיכיון, הוא עדיין נשאר בעל עסק עצמאי. עצמאות זה אומר שהוא לעולם לא יקבל פוטר מעבודתו זו. הזכיין מקבל תמיכה מקצועית זכיין. תמיכה כזו עוזרת לו להימנע מטעויות כי בדרך כלל יזמים אחרים. הזכיין זכיין מזהיר מפני קבלת החלטות שגוי שעלול לגרום נזק או אפילו להרוס את החברה שלו. אתה לא צריך לדאוג לבעיות המתרחשים בשלב הראשוני, כי אנו נותנים לך את כל החוויה שלנו שם.

תחת שם המותג של חברה גדולה, עם ניסיון וטכנולוגיות חדשות, מההתחלה אתה כבר כמה צעדים קדימה של חברות בודדות אחרות. בנקודה שלהם שנים של פיתוח אתה בא כמה פעמים מהר, ואז הם לא להדביק אותך כבר. מסיבות רבות. האחת העיקרית היא העלות. אף אחת הסוכנויות לא להשקיע בפרסום ושיווק פיננסי עצום כזה, כמו מרכזי זכיין. גבולות טריטוריאליים נקה העסק להסיר את האיום של תחרות מצד הבעלים האחרים של המותג שלך.

תסתכל על מחקרים שנערכו במדינות מערביות. חסר רחמים הנתונים הסטטיסטיים מראים כי שלושה מתוך ארבעה עסקים קונבנציונלי סגורה בתוך 5 שנים, וזה מערב אמידים. חברות זיכיון רק כמעט לפשיטת רגל. המותג מקודם כמו גלגל תנופה המפורסם בקלות עובר דרך כל העליות משברים, ומסייע ושותפיה. זהו המותג כוח – מנהיג.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.