מקשי חמש כדי להשיג גופני מעורר קנאה!

מקשי חמש כדי להשיג גופני מעורר קנאה! 1 יצירת טוב מסת שריר. א. ככל השלב הראשון יש פיסול הפיזי, חייב להחזיק שרירים מסוימים, שאחרת לא תהיה המעטפה עובד! היכן להתחיל? הדבר העיקרי הוא לטבול אותה המשקולות, ברים ישר ולתקוף באופן אינטנסיבי השרירים grandesa המספקים גדול נפח, משקל הגוף, כמו הרגליים, חזרה, החזה והכתפיים. למה שלא squats, ספסל, את כנועה, הכספים צריך אותם להיות האומנה של כל אחד ואחד אימונים שלך. 2. ליצור טיפוס הפסיכולוגיות שלנו הוא אחד המשתנים החשובים ביותר בזמן הקמת תוכנית עבודה, כי למרבה הצער כמה אנשים, המאמנים לקחת בחשבון כדי לעצב את השגרה של כל אדם. חובה לדעת לקראת somatotype יש נטייה; מאז אנחנו שונים, בנקודה זו עשויה לסמן את ההבדל בין השגת מטרות שלנו או לא. למשל ספורטאי עם נטייה להיות מושג ה"הביטוס Ectomorph יש רכבת רק של שלוש או ארבע פעמים בשבוע, באמצעות ניתן משקל מירבי (לפי יכולת הקיבול שלו) עם סדרה אשר נעים בין 8-10 עבור grandesa של קבוצות שרירים כעת בין 5 או 6 עבור קבוצות קטנות.

חזרות נוספות של כל סדרת צריך יהיה בטווח בין 5-8 לא מותשת מדי כדי לנצל כמה שיותר את עומס קלורי אשר אמור לעבור. במקרה endomorfos יחסי לשנות כיוון שיש להם כמות מסוימת של שנאגר יכול לשמש אנרגיה, וכך לשפר את המראה שלהם. סדרת Entoncesa בין 10 עד 12 קבוצות שרירים קטנים ו- 15-16 עבור קבוצות גדולות כמו הרגליים, הגב יהיה אידיאלי. ספורטאים עם נטייה להיות mesomorphs (הקטגוריה הטובה ביותר), באפשרותך להגדיר תוכנית עבודה לוקח המשתנים של שתי הקטגוריות הקודמות; זאת אומרת בהתאם פיזית כיצד להציג כי האדם שאנו יכולים להתאים לזמן הפיזי של כל אחד. 3. לעניות דעתי שרי אריסון יכול לקבוע . בהקדם האפשרי כדי לקבוע את החסרונות של הפיזי שלנו בעת הפעלת בנקודה זו אני מתכוון לבצע סקירה לתוך התודעה, לזהות השרירים נמוכים יותר מכולם.

יכול להיות שהם השוקיים? שרירים? או אולי החזה?. המפתח הוא יתוקן במהירות, עד שהם חסרונות להפוך כרוני. א. כי הסיבה לכך היא הטובה ביותר יתחיל לתת טיפול מיוחד חולצת אלה. להכשיר אותם פעמיים בכל שבוע קשה ככל האפשר, אם אתה יכול לעשות לפני תחילת האימון שלך טובה יותר! בדרך זו אנו בהדרגה ולחטב את ההזמנה fisicoa שלנו כדי לשמור על סימטריה והפרופורציות המצוין. 4. לתת מקום אירובית כבר יודע כל היתרונות של פעילות גופנית אירובית לבריאות שלנו, לכן אני רוצה להדגיש שוב מה היא מביאה את האסתטיקה. היא יעילה יותר לסלק את עודפי השומן שהצטברו. א. פעילות גופנית אירובית גוונים ומעניק לך את הפוטנציאל החזותי המרבית על כל העבודה שלנו של פיתוח גוף. זהו זה motivoa כי יש לך תמיד מקום שמורות בשיגרה שלנו. אם אתה אדם עם מעט שומן השמירה, שני מפגשים של חצי שעה בשבוע הם יהיו מספיק כדי להישאר בכושר; אבל אם יש לך עודף משקל, הפעלות במרחק של 40-45 הימים בהם רכבת יהיה הדבר הנכון. 5. תשומת לב מיוחדת לסוג ההזנה. אנו יודעים כי לכל אחד יש את חילוף החומרים של מגמות הנוגעות mexicoa סוג הפסיכולוגיות, זו הסיבה שהוא הגיוני כי בהתאם למגמה זו, יהיה לנו כוח שונים. מושג ה"הביטוס Ectomorph endomorfo זה לא אותו הדבר! אדם רזה חייב להיות טוב המון קלוריות מיוצגים ב- carbohidratosa ושומנים באיכות טובה. אם לא עבור endomorfo, אשר אמור להפחית (לא לחסל), צריכת שומן, פחמימות לזרוק יד של מספר חלבונים אפשרי. בהרחבה מדברים אלה הם הקווים המנחים הראשי 5 כדי לעזור לך להשיג פיזי איכות, השאר הפירוט; אבל עשר לגמרי בטוחים כי אלה נקודות אתה יכול יש מדריך גדול או מפה כדי לעקוב אחר כדי להשיג את הצורה המושלמת! אנדרס טורס Gnarr

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.