מדוע אנשים סובלים ממחלות?

כיום רבים של המחלות להכריע את העולם כולו גדלו, אנחנו מדברים על סרטן, סוכרת, בעיות לב וכלי דם, בעיות כבד, דיכאון וכד' זוהי כל זה קורה? הכל הוא גורמים רבים אשר ירחיב להלן. 1 הרגלי אכילה רעים מזרחה הבעיה החמורה ביותר אשר אנשים רבים אימצו בחיי היומיום שלהם, מאז ההמולה שגרתי הופך את החיים הופכת נסערת מאוד, הפועלת פועל, החדרים משקיפים אל עבר את המזון הדרוש לתחזוקת אופטימום של האורגניזם שלנו, כגון חלבונים, ויטמינים, מינרלים, וכו '; וכדי muddle צורכים יותר מדי אוכל זבל בסופו של דבר כי זה לא רע, הוא דבר רע כי הוא הופך לשגרה, החיים טהור השכל הישר, אם יש משהו כי זה גורם לי נזק אתה עושה?. 2 הלחץ המופרז: אנו שואלים את עצמנו, מי לא סובל מתח בימים אלה?, כי תשלום החכירה, כי תשלום הפנסיה, תמורת תשלום של הבית שלך או דירה, חינוך הילדים, מתוך זה תומך בהרע חדשות את המדינה, האבטלה, קריסת כלכלות, פיטורים כפויה, כל הבעיות האלה, אשר המכנה המשותף בזמנים אלו. יצוין, הלחץ הוא השער מחלות פסיכוסומטיות רבות מתעצמת הגבר. 3. חוסר שינה: הבעיה היא היתה שלה חשיבות רבה, שיחק הנקודה הקודמת, והופכת לחלק הלחץ, אבל זה היה חלק.

החלום הוא האדם החשוב ביותר, למה? מדוע יש בו הגוף שלנו משחזרת את כל האנרגיות שבו בילינו במהלך היום, זהו רגע שבו אנחנו נינוח, רגוע, הוא מנוחה שלנו שבו אנחנו מוצאים את עצמנו. מגורים בהחלט מקור נעורים ובריאות. עכשיו בואו להסתכל ולהחיל שלנו השכל הישר. If you have additional questions, you may want to visit טבע. תנו לנו לעשות את סכום הנקודות הקודם 1, 2 ו- 3 אשר תהיה התוצאה?. כי מחלות להשפיע על החיים שלנו?.

הגוף שלנו נועדה לסבול ולעמוד כל משתנה אשר על הפלנטה שלנו, מדוע אנו רואים כי הארקטי חיים האסקימואים המפורסם, במדבר הם טוארג, הרי כמה קבוצות של קבוצות אתניות, וספירת לא כמו הגוף שלנו משחזרת את כל הסוכנים חיצוניים כמו וירוסים, חיידקים החודרים לגופנו. המערכת שלנו הוא מחשב מעוצב בצורה מושלמת, תומך, מגן, משחזר את הכל רע כי רוצה לנו נזק, אבל ניצול לרעה של האיש הזה, הוא כולל שום טיפול מתוחזק כפי שהוא צריך להיות הגוף שלו, אנשים רוצים לקבל חולה סרטן, אבל עשן, לא רוצה לקבל חולה של הכבד, הלב, אלא לאכול כל האפשר שומנים, בשילוב עם אלכוהול ולהוסיף מתחדיאטה לא שינה היטב, עניים. נסיים יהיה את החיים העתידיים שלך?. כדי לדעת עוד אודות כיצד למנוע מחלות, כמו לחיות חיים בריאים עם תזונה טובה, אנא בקרו באתר שלנו.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.