שימושים, מחקרים קליניים על מלטונין

לשימוש מבוסס על ראיות מדעיות צריך לבדוק את השימושים הבאים בני אדם או בעלי חיים. הבטיחות והיעילות של אותו לא הראו תמיד. תנאים אלה חלקם רציניות, ולהתלוות מוסמך צריך להיות מוערך על ידי. מילים נרדפות: 5-מתוקסי-N-acetyltryptamine, acetamide, ביתא-מתיל-6-chloromelatonin, BMS-214778, luzindole, מל, מל, מלטונין, MLT, n-acetyl – 5 – methoxytryptamine, N-2-(5-metoxindol-3-etil)-acetamida, Ramelteon (טאק-375) אגוניסט סלקטיבית קולטן של MT1/MT2). לג (ג'ט לג) מספר randomised האנושי ניסויים להציע כי מלטונין יזם בעל פה, היום הנסיעה (סגור לפני השינה ביעד) נמשכו מספר ימים, מפחיתה את מספר הימים הדרושים כדי להגדיר דפוס שינה רגילה, לקצר את הזמן הדרוש כדי ליפול בשינה ("לישון ההשהיה")משפר עירנות, מפחית עייפות במהלך היום עם זאת תוצאות אלה הם משכנעת, רוב המחקרים היו בעיות של מתודולוגיית את העיצוב ואת האופן בו מציגים את התוצאות, באותו זמן כי כמה ניסויים מצאו לא הטבות. באופן כללי, הראיות המדעיות להציע הטבות של מלטונין עד לחצי מהאנשים לקחתו השהיה (ג'ט לג).

ניסויים נוספים יש צורך לאשר ממצאים אלה, לקבוע את המינון האופטימלי והערכה של שימוש בשילוב עם מגורים סיוע אשר נמכרים תחת מרשם. תסמונת א כיתה של שלב מושהית של שינה תסמונת שלב השינה היא מצב זה גורם לעיכוב כדי להירדם, למרות דפוסי שינה רגילה ולא לישון משך. בעוד תוצאות אלה הם מבטיחים, מחקר נוסף עם מחקרים גדולים יותר יש צורך לפני המלצה חזקה יותר. כיתה ב' הפרעות שינה אצל ילדים עם הפרעות נוירו-פסיכיאטריות ישנם כמה נשלט ניסויים, הדוחות במקרה של שימוש של ילדים הסובלים מהפרעות שונות נוירו-פסיכיאטריות, כולל פיגור, אוטיזם, הפרעות פסיכיאטריות, לקות ראייה או אפילפסיה. מחקרים הראו פחות זמן השינה (sleep השהיה), משך זמן ארוך יותר של שינה. ניסויים מבוקרים מעוצב היטב בין הנבחרים אוכלוסיות החולה יש צורך לפני המלצה יכול להיות יותר חזק או יותר ספציפי. נדודי שינה של כיתה ב' בלימודים האדם מספר הקשישים לדווח כי מלטונין בעל פה בין 30 120 דקות לפני השינה מפחיתה את הזמן הדרוש כדי ליפול בשינה ("לישון ההשהיה") אצל זקנים הסובלים מנדודי על אף האמור, הלימודים לא היו הרבה איכות בעיצובים שלהם ואת מסוימים מחקרים מצאו תועלת מועטה. Get more background information with materials from טבע. רוב הניסויים הם משך קצר (מספר ימים), כך ידועות השלכות לטווח ארוך.

כיתה ב' לשיפור שינה אצל אנשים בריאים מספר מחקרים יש למדוד ההשפעות של תוספי של מלטונין על החלום של אנשים בריאים יש לעתים קרובות משמש במגוון רחב של מינון, בעל-פה 30 עד 60 דקות לפני השינה. רוב הניסויים הם קטנים, קצר, ללא עיצוב או בשיטה של דוח קפדני. עם זאת, משקלו של ראיות מדעיות להציע כי מלטונין מפחית את הזמן הנדרש כדי להירדם ("השהיית שינה"), מגביר את תחושת "ישנוניות", עשויה להגדיל את משך השינה. לצורך המחקר הטוב ביותר באזור זה. כיתה ב' * הפניה לכיתות: כיתה א: ראיות מדעיות חזקה לשימוש זה; כיתה ב': ראיות מדעיות טובות לשימוש זה; המזון הממשל האמריקני.UU. (FDA) לא לווסת את צמחי מרפא ותוספי בהחלט. יש אחריות לגבי החשמל, טוהר, או הבטיחות של מוצרים, האפקטים עשוי להשתנות. תמיד לקרוא את התוויות שעל המוצר. אם אתם סובלים מצב רפואי, או אם אתם נוטלים תרופות, צמחי מרפא או תוספי מזון אחרים, כדאי להתייעץ עם ספק שירותי בריאות מוסמכים לפני הפעלת טיפול חדש. התייעץ עם ספק שירותי בריאות מיד אם אתם חווים תופעות לוואי. לקבלת מידע נוסף

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.