הו

גם אם אתה אומר שאתה מוכן לעשות מה שצריך, אם אין לך את הכסף בזמן הזה, אולי לא כמו אסטס. שילמתי תשומת לב, ושמתי את הגישה של אנשים מתלוננים על הכסף שלי סביב. . אני מצטער על מה יש בי שאין להם כסף. הו ' Ho'oponopono מלמדת אותי לקחת 100% אחריות על זה, אבל אני רוצה לחלוק משהו שהבחנתי:.

לפעמים אנשים לא יכולים לראות פני השטח, אינו מוכן לעשות את זה אינם נהנים, או עבודה יותר שעות או במהלך סוף השבוע. אם ראיונות עם אנשים שיש להם או שיש להם כסף, אני יכול להבטיח לך כי הם יגידו לך שהם עשו קורבנות כדי להגיע לשם. לאחר שהבנת את panomara מלא, לא הייתי קורא לזה הקרבה. כי אתה לא שופט. מה שאתה עושה עכשיו. .

עליך להבהיר לאן אתה הולך… אם תעשה מה שאתה אוהב, אל תקרא לזה עבודה או הקרבה. לפעמים עליך לעשות דברים מסוימים כי הם לא נעימה להשיג את התוצאות שאתה מחפש. יהיה עליך לצאת מהבועה שלך פעמים רבות עבור קבל תוצאות מדהימות. שמתי לב שיש הרבה אנשים דעות ופסיקות. הם הראשונים ביקורת על אחרים. אתה יודע בדיוק מה אחרים צריכים לעשות ואיך. האנשים האלה אינם מוכנים להסתכל על עצמם. הם אינם מוכנים להיות צנוע יותר. תעשה מה שאתה אוהב, אולי אתה צריך לעשות דברים שאתה לא אוהב כל כך, אבל אם לנתח את המצב השלם, לא משנה. כי אתה יכול לראות כי הם מובילים אותך לאן אתה רוצה להגיע. הו יפה ' Ho'oponopono הוא כי אתה לא צריך לראות את המצב כולו, כי החלק שלך שיודעים יותר, יודע מה הוא. . זה רק מחכה לתת לו רשות להביא לך הזדמנויות מתאימים. אתה חייב להיות מוכן לבצע את הניקוי של הו ' Ho'oponopono עם הזדמנויות המתעוררות בחיים שלך. להיות מוכן להיות פתוח. . בבקשה תוריד את הדעות ואת פסקי דין, ולראות איך הדלתות במקום הכי לא צפוי. תוכלו למצוא מידע נוסף אודות המנהג של הו ' Ho'oponopono כדי לשפר את החיים שלך בבלוג שלי, /. אנא השאירו תגובה כאשר אתה מבקר אותנו. בזמן שאתה שם, אתה יכול להירשם לניוזלטר שלנו ולקבל מתנות רבות, כולל הפרק בספר שלי דרך קלה יותר כסף. מייבל כץ, אם אתה רוצה לגלות את הכוח שיש לך לחיות את החיים של החלומות שלך עם הו ' Ho'oponopono. בקר בדף שלי.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.