שאלות בסיסיות לסוחר בעת קניית רכב משומש

אל תפחדו לקנות מכונית משומשת במכוני מיוחדים. רק צריך לדעת את התשובות לשאלות בסיסיות על מכוניות משומשות. 1. האם המכונה מוסמכת, אם באפשרותך להציג חוות דעת מומחה? כל חייב להיות רשום הרכב המוצעים למכירה. כדאי לך לבדוק כל החלק התחתון של המסמכים של האוטו. 2. מי רכש רכב? מה לא נרכש על ידי רכב (רכב סוג עבור מודעות למכירה פרם), הקפד לבקש חוות דעת של מומחה עצמאי על המצב הנוכחי של המכונית. /'>שלומי בסון הוא הכתובת בשבילך.

3. האם ניתן נסיעת מבחן? ציין אם. תזמיני את התצוגה כדי נסיעת מבחן למכונית משומשת. יותר זמן ממך יכול לספק, יותר אתה יכול להבין אם בחרת את המכונית. 4. האם זה אפשרי להחזיר את הרכב? סוחרי לא כל כך אמין למדי rassmejutsja בנושא כזה, אך סוחרי הרכב, נאמן לקונים זה אפשרי לספק לך גירסה כלשהי של Exchange, אם הרכב אתה לא מרוצה עם מפעיל כל הפרמטרים. באופן טבעי, אף אחד לא מוכר מכוניות משומשות סוכנות פרם לא יחזירו אותך.

את הכסף בשביל ההחזרה . לא. 5. מהי העלות של המכונות לחישוב מזומנים? במזומן זה מוערך על ידי כולם, אז אם אתה יכול לקנות מכונית משומשת במזומן, בדוק, לא מתבססת על הנחה זו במקרה. זה אפשרי, שכזה יעלה לך זול יותר מלקנות במזומן או אשראי בסכום הגון. 6. כי הוא קשור למכונית? זה יהיה נחמד אם המכוניות BU צמיגים חדשים או אביזרים אחרים הדרושים. 7. האם ניתן לסחור אוטומטית Exchange במערכת? סחר בפרם הופכת לפופולרית יותר, לכן אם יש לך את המכוניות שלכם עם קילומטראז, רווחי יותר, קל יותר יהיה זה החליפו חדשים או גירסה חדשה יותר. כך תוכלו לחסוך זמן, וכמובן, . כסף. לפיכך, לשאול את השאלות האלה כדי דילרים, ולדעת את התשובות אתה צריך, מהר יותר, רווחי יותר, בלי עצבים מיותרים ומאמצים לקנות רכב עם קילומטראז את הגדרות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.