רפואה משלימה ואלטרנטיבית

עבור (שם באנגלית: המרכז הלאומי לרפואה משלימה רפואה אלטרנטיבית) מבוא כמו הרבה אנשים אחרים, כאלה השימוש או הוא חושב באמצעות צורה כלשהי של רפואה משלימה ואלטרנטיבית. במקרה זה, מומלץ להתייעץ עם הרופאים שלהם על השימוש בסוג זה של הרפואה. גיליון העובדה זה מסביר מדוע זה חשוב לעשות זאת מספקת מספר עצות עבור מתחיל את השיחה. מספר נקודות חשובות דוח מקצוע רפואי אשר אכפת לך על פרקטיקות משלימה ואלטרנטיבית כל שימוש. מלון פנורמה מלאה המתארת את מה שהוא עושה כדי לדאוג לבריאות שלך.

מידע זה יסייע לתאם טיפול ללא סכנות. Evangelize מידע זה אלא אם כן הם מבקשים עבורה. אל תחכו כדי לשאול אותך אם אתה משתמש רפואה משלימה ואלטרנטיבית. כשאתה מדבר עם אנשי מקצוע רפואיים על רפואה משלימה ואלטרנטיבית, לקבל את השיחה רוב. לשמור רשימה המכילה את כל מה להשתמש, לתעד המידע כי הוא מקבל, לשאול שאלות בכל פעם משהו לא ברור. סיבות לדבר עם הרופאים שלהם על שימוש אפשרי של רפואה משלימה ואלטרנטיבית היא מספר שימושים ברפואה משלימה ואלטרנטיבית יש השפעה על הסמים. לדבר עם אנשי מקצוע הבריאות על השימוש רפואה משלימה ומבטיחה חלופה תיאום ובטיחות הטיפול שאתה מקבל. רופאים, אחיות, רוקחים ואנשי בריאות אחרות יכולות לסייע לך להחליט אם טיפול רפואה משלימה ואלטרנטיבית נתון מתאים במקרה שלך.

הם יכולים לענות על השאלות שלך, להציע מקורות מידע אמינים וסימון פוטנציאליים היתרונות והסיכונים. אתה חבר חשוב בצוות, הכוללת כל מקצוע רפואי שדואגים לבריאות שלהם. מציעים תמונה שלמה של כל דבר שתעשה לטיפול לבריאות שלך יאפשר כדי לסייע לך באופן מלא הודיע. כמו-כן, בדרך זו, יהיה מי שולט הבריאות שלהם. עצות לדבר עם הרופאים שלהם על רפואה משלימה ואלטרנטיבית אל תחכה עד שתהיה לך לשאול על רפואה משלימה ואלטרנטיבית. מובילים: להתחיל את השיחה בכוחות עצמם. שמור רשימה מעודכנת של כל טיפולי וטיפולי שהתקבלו, אפילו תרופות עם או ללא מרשם, בנוסף למוצרים רפואה משלימה ואלטרנטיבית (כגון תוספי צמחים או תזונתיים). גם להזין את רופאים מומחים או רפואה משלימה או אלטרנטיבית אשר מייעץ. להביא את הרשימה בכל פעם שאתה מעבר לפעילות רפואית. הקפד ליידע את אנשי מקצוע הבריאות על כל טיפולי וטיפולי. כוללים כל טיפולי וטיפולי בעת מילוי הטפסים של ההיסטוריה הרפואית. חפשו מידע על רפואה משלימה או אלטרנטיבית (או עשבייה) טיפול * אתה שוקל. להתחיל עם המשאבים המפורטים ברגל בסעיף "מידע נוסף". אם ברצונך לקחת את המידע הזה כדי הפעילות הרפואית שלך לשימוש כמשאב עבור חקירה, שבה הרופא שלך לעזור לך להעריך אותו. ערוך רשימה של הנושאים הרצויים לטיפול. לדוגמה, אם אתה חושב על נטילת תוספת צמחים, הרשימה עשויים לכלול: סיבות למה אני לוקח איך למדתי של תוסף אני מפעיל את הסיכון לקחת אותו? יהיה לך אינטראקציה עם כל התרופות שלי? מה ההסתברות לסייע לי? מה עוד צריך לדעת על זה? היכן ניתן לקבל מידע נוסף? אתה צריך לנסות את זה? (אם לענות על זה:) לא למה לא? האם יש משהו יהיה טוב יותר? לקחת משהו כדי לכתוב או להקליט את השאילתה. הקשיבו היטב, לשמור תיעוד של מה גילית. ייתכן שתרצה לשאול בן משפחה או חבר ללוות אותו, להחליף תצוגות לאחר הפגישה. אם יש משהו שהוא לא לנקות, או אם דרוש לך מידע נוסף, אל תהססו לשאול. מקצועי הטיפול אתה אולי לא יכול לענות על כל השאלות שלך, אבל יכול לעזור לך למצוא את התשובות. ** הערה הגוף הפארם, בכל מקרה של ספק, לשאול את הרופא, תמיד, תוספת אודות עשבייה שוקל לקחת. בית מרקחת של הגוף

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.