מהי פלטפורמת המסחר האלקטרונית

פלטפורמת מסחר אלקטרונית – אתר באינטרנט, המספק מכרזים אלקטרוניים. לעניות דעתי טבע יכול לקבוע . הבסיס של פלטפורמת המסחר האלקטרונית הכללים של אינטראקציה בין הלקוח לבין ספק הפלטפורמה אזור. באופן כללי, רגולציה מספקת פלטפורמת המסחר האלקטרונית בשלב ההכנה של ביצוע המוסמכת של יישום למכירה (הלקוח) לבין חיפוש מהיר של עסקאות מעניינות (עבור ספק), ועל הבמה מכירה פומבית אלקטרונית אינטראקציה ישירה בין הספק ללקוח. כדי הצעה, עליך להיות החזיקה לפחות שני ספקים. סוגי ETP ברוסיה. ETP מוכר על ידי משרד כלכלי ולפיתוח שירות Antimonopoly הפדרלי הזמנות המדינה.

אתרים אלה פועלים מכירות פומביות מקובעים לפתוח בצורה אלקטרונית ולפעול בהתאם לחוק הפדרלי 94-FZ. בהתאם משרד הכלכלה הרוסי פיתוח פקודות 1 ינואר 2010 כבר מוכר five בשווקים אלקטרוניים: ZAO Sberbank AST ', של' שוק אחת אלקטרוניים ", סו" סוכנות תחת הסדר של המדינה RT ", JSC" במוסקבה Interbank שערי "ו OAO" RTS ". כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של בזן. פלטפורמות מסחר שאינם ציבוריים (לקוחות מסחריים). ETP כזה גדול עבור הזמנות ותקנות ממשלתיות עבור אלקטרוניים מכירות פומביות גמישים יותר פשוט. ETP למטרות רווח החברות לשני סוגים: 1.

התעשייה ETP, נוצר עבור חברה מסוימת – כגון ETP גזפרום, ראו UES של רוסיה, וכו ' 2. ETP רב תחומית, אשר הרשימה סחורות ושירותים שהם לשים למכירה פומבית אינם מוגבלים המינוח של מפעל בודד. תפקידי ETP. התרגול עובד על פלטפורמת מסחר אלקטרונית יותר ויותר מיושמת בחברות החיים כרגיל בכל הגדלים (מ האחזקות הגדולות, אשר הם עצמם לקנות סחורות על ETP ולמכור את שירותיהם אחרים, חברות קטנות, שרק עושה את צעדיו הראשונים בשוק e-commerce), כך מיומן בעבודה עם כל אחד השווקים צריכים לדעת אשר יכולים לבצע פונקציות ETS: 1. ETP פונקציה מידע מציג רשימה של ארגונים הפועלים ETP ו מספק הזדמנות לקבל מידע לעניין הארגון. 2. תפקיד השיווק, אשר בהנחיית מחפשים קונים ומשתמשים פוטנציאליים של עבודות ושירותים, כמו גם לקבל את ההזדמנות לקבל מידע על הדרישות אשר ממוקמים באתר חברות אחרות. 3. פרסום לתפקד. ברגע מיקום של מידע על ארגון ETP, המשתמש מקבל מייד למרחב מידע אחידה. 4. פונקציה מסחר, המאפשרת הלקוח לבצע מגוון רחב של פעולות מסחריות הרכש. הספק מבצע מורכב של פעולות עבור מכירות אפקטיבי של מוצרים ושירותים משלו. 5. הפונקציה מאפשרת אנליסטים ניתוח השוואתי של אינדיקטורים שונים של הפעילות העסקית. היתרונות של כל חברה ETP יודע למצוא במהירות ספק טוב של הטובין לא קל. יתרונות ETP עבור הלקוח בעניין זה הם ברורים: 1. חיסכון משמעותי בזמן העבודה, 2. חוסכים כסף על הארגון וההתנהלות של הרכש 3. שקיפות ופתיחות בתהליך הרכש, יריד תחרות 4. הצעה אפשרית מכל מקום בעולם מבלי לעזוב את המשרד שלך. עבור סחורות ושירותים חברות הפרסום לספק להוציא כסף ענק, אבל יותר מאשר למכור את החברה, ככל שהוא מבלה תוספת כסף. כאשר עובדים עם חברה ETP מקבל מספר יתרונות: 1. חיפוש מהיר של עסקאות מעניינות 2. שמירת כסף על פרסום, 3. תחרות הוגנת, שאינו כולל מחיר לא במאבק 4. שוויון זכויות לכל הספקים של מוצרים ושירותים 5. הצעה אפשרית מכל מקום בעולם מבלי לעזוב את המשרד שלך.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.