חלון רכב: היסטוריה ומודרניות

מנהלי מודרני, אולי, זה קשה לדמיין את דגם הרכב, אין זכוכית. בינתיים, זה היו המכונות הראשון. מכוניות של המנוח המאה התשע עשרה בתצוגה כמעט לא נבדלים צוותי פתוח חמור עגלות. עם זאת, המהירות של הסוסים"ברזל" היה גבוה יותר מאשר הקצב של מקביליהם בשידור חי, לכן זה הפך הכרחי להגן על הנהג והנוסעים מפני זרימת האוויר. אז יתכן המכונית הופיעה. הכוס הראשונה עשוי מאותו חומר כמו מזכוכית חלון רגילה. כמובן, תיכוכזה היה שביר מאוד להפיץ לחתיכות בעת הפגיעה, שייצג גדולה עבור אנשים בעם המכונית. מספר מאוחר יותר החלו להשתמש זכוכית מחוסמת, אבל זה התפשט זעזועים.

זכוכית מחוסמת הפתרון לבעיה נמצא ב- 20 שנה כאשר במכונית עיצוב בשימוש על ההמצאה החדשה של המדען הצרפתי יצר הזכוכית שלוש שכבות, המורכב משתי שכבות של זכוכית ו שכבה של הסרט ביניהם. המהות של ההמצאה היה זה הזכוכית שלוש שכבות, או למינציה, ולא על ההשפעה על שחודרות, ונשאר על הסרט. התקנה משקפיים עם טכנולוגיה חדשה, עשה את הטיול ברכב הוא בטוח יותר, כמו רסיסי זכוכית אינם נוסעים שעבר טראומה. בנוסף, ההתקנה של השמשה הקדמית של טריפלקס תרמו ודא כי החלפת השמשה הקדמית החלו להופיע בתדירות נמוכה הרבה יותר. עכשיו אתה לא צריך לשנות את כל הכוס בגלל סדקים קלים… חומר אחר עבור הייצור של זכוכית הוא אחרים-זכוכית הוא גם מוצר הפעילות של מדענים צרפתים.

הוא הומצא בשנת 1929, מאז כבר בשימוש נרחב ב autostructure. הזכוכית המשוריינת הוא זכוכית מחוסמת שוב ושוב, עמיד. תכונה של זה היא שאם כוח גדול מאוד, זכוכית stalinita שובר זה מעברי לחלקים קטנים עם קצוות קהים זה שלא פוגעים אנשים. היום לייצור אוטומטי מוחל כמו זכוכית רבודה, המשוריינת. טכנולוגיית הייצור להמשיך שיפור. בפרט, התפשטו atermal'nye זכוכית, איזה עיכוב החום של השמש, בזכות מה המכונית לא לחמם. פותחו מגוון ציפויים להפחית זיהום של זכוכית. החל זכוכית מחוממת. זכוכית שנוצרו עם בידוד צליל גבוה. בעתיד מתוכננת כדי ליצור זכוכית סופר-חזק כי יכול לעמוד אפילו של מכות חזק מאוד.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.