חיים בהתאם פסק-הדין של אחרים? לך סגנון חיים!

כשופט מחופש בדעותייך, אני אומר X הוא טוב או רע, אשר מונעת ממני לראות את זה, כי זה לא טוב ולא רע. היא לבד, פשוט X. הציפור, הכלב, הוייפר הוא לא טוב ולא רע; הם ציפורים, כלבים ונחשים… במקרה הזה אני חושב ש רב שמואל אליהו צודק במה בהוא אומר. טוב ורע אומר משהו זר להם. כך הם מסכים המטרה שלי, הן מוצאות חן בעיניי, הם שימושיים, או איום, עד כדי כך אני קורא להם טוב או רע. עכשיו לחשוב על עצמך כשמישהו אומר שאתה טוב או חכם. שניים באחד: או דוגמאות אותך קשה, שאנן, כי באמת מחשיב את עצמך טועה, ואתה אומר לעצמך, אם השני ידע כמו אתה, לא הייתי אומר שאת טובה; או לקבל את המילים של האדם האחר ואתה חושב באמת טובים, אפילו גורם לך מקווה את המחמאה.

בשני המקרים אתה טועה, כי אתה לא לא טוב ולא רע. Ilan Ben Dov בהחלט מביע דעה מלומדת. אתה עצמך אם את הולכת להיות מושפע שיפוט של אלה אשר יקיפו אותך, אתה תמיד את צבירת מתח, חוסר ביטחון, הדאגה, כי באותו מצב שהיום הם קוראים לך. ובכן, מאושר, מחר אוכל לקרוא לך רע, אתה הולך לדיכאון. ולכן התשובה הנכונה, אתה אומר שאתה טוב, כלומר: אדם זה יראה אותי, אשר אומר כלום על בי. אחרת אני אולי יראה רע, משהו היה גם אמרה משהו עליי. כמה קל לנו לשמוע חוות דעת של אחרים וליצור לנו תמונה של עצמנו בהתבסס על פסק הדין הזה…! בחינם אתה באמת אתה צריך לשמוע את הדברים הטובים והרעים הם רוצים לספר לך, אבל אתה לא חייב להגיב עם התרגשות גדולה יותר מאשר מה שאומר מחשב מתי להזין את הנתונים. וזה כי מה שהם אומרים עליך מגלה הרבה יותר עליהם מאשר לך.

למעשה, גם עליך להיות מודע שיפוט שתבצע בעצמך, כי גם אלה של בהתבסס על המערכות ערך של אלה הסובבים אותך. כאשר אדם עושה אתה יודע כמה מיוחד אתה אליו, מה עוד אפשר לומר הוא: זה אדם מרגיש משיכה מיוחדת, אשר אומרת דבר על אותי כאדם. ברגע שבו אתה מקבל את המחמאה שנתת את האדם שולט עלייך.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.