וסת הוא שעון אטומי

יופי היה הרגולטורים, אשתי, בירושה סבה כאשר הוא מת בגיל 92, לא יותר, כי הוא היה עמד מאז 1923 במטבח סבל בהתאם. זמן קצר לאחר רכישת, התנועה קפוץ פרצו גם, לא היה תחליף בערך מתאים לכונן. בניתי מכן מלאה מכנית (כולל “Big נורא – בן-סימולטור), אשר לחלוטין מן מנגינה, עור ברווז על הגב רדפו אותי רבעונים כל שעה. לי יש הושלך אלה חלקים מכניים אז למען הביטחון, רק כך אשתי יכול לבוא עוד עם הרעיון הוא יכול להחיות כן “schoene Schlagwerk”. בתנועה קוורץ כמה באקס בבטן עשה שלו שירות בפינה בולט של הסלון שלנו עד לאחרונה, עד אני סנכרון התנועה לכלול רדיו שבוצעו במהלך סדר חלקים אלקטרוניים.

לאחר המקרה במצב דכאה מאוד, הכל לקח לכה הישן ו- 50 D?nste מטבח שנים ומשויפים משם למעלה על עץ לבוד, ולאחר מכן הנחתי אשתי כדי לקבוע מה צבע זה צריך להיות בעתיד (אה בדיוק את השאלה הזאת, הייתי כבר היה כמו כתם ורציתי לבסוף לצרוך, אך אשר היה לא יודע: כלומר מהגוני). בעבר היה לי לקחת אך, כי מפעל חדש מותר רק עובי הקיר של 3 מ מ, דיקט חזקה של 10 מ מ 3 מ מ מאחורי החוגה. עבודה זו הייתה קצת לחוצה, משום פריצת דרך הובילו הגמר, עם כל ההשלכות אשר לא כל כך פשוט רציתי לצבוע ממני. (תמונות באזור “Technik” לחצן דף הבית). כדי לפעול כהלכה עם הגדול ביותר של אזור איזמלים שנגזרו היטב, לי יש גזור עד הקיר האחורי, שבו אני יכול לעבוד ללא הפרעה. חלקי פליז היו כל בכבדות patined והיה שקיבל כל טוב, ואז ממורק.

התקנת רדיו התנועה היה די פשוט, מומלץ כי לפני על המיקום המדויק של השעון כדי לבדוק, אם תוכל לסנכרן את העבודה על האתר, כלומר שידורי רדיו ניתן ניתן לקבל חינם גם צרות. לוקח לא יותר מ- 10 דקות, חובה מכן להפוך ups משיכה לא כל שכן יש בו חלק הטוב אמור להיות אזור מת מחושבת. בגלל לטווח ארוך השארתי, כי יש אכן חסר כוח שטח Monozelle עבה, הנמשכת יותר סוללה AA קובע כמה ירחים. מאז ההמרה כעת במרכז הספרים, ניתן עדיין נעליים לעצמו עד הסוללה Exchange מבלי Stundenumstellerei מטרידות כהפניה זמן מדויק ביותר בדירה שלנו. איור בעמוד טכנולוגיה של דף הבית שלי. ליהנות עם שעונים רדיו לשליטה עצמית, ללא תחזוקה umstellenden.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.