אחזר את האקס שלי. חבר – דרכים פשוטות כדי לאחזר את האקס

מתי לשאול אותך איך להשיג את האקס שלי שוב את החבר? חשוב כי יש לי, אכפת לך דברים מסוימים חשיבות עליונה. בהתחלה, זה יכול להיות קשה מאוד לחשוב בבהירות. מתי הסתיימה מערכת יחסים. ישנן סיבות רבות למה יחסים הסתיים, אבל זה נגמר בדרך כלל כאשר אחד מהשניים אינו רואה כל עתיד, המשכו של יחסים מתחילה להפוך מריבות וסכסוכים לבסוף להוביל לקרע. תמיד חשוב לשמור על הערך של יחסים זמן עדיין קיים. אם אתה מרגיש כי זה מאוחר מדי בשביל זה, אתה בשלב זה הקשר הסתיים, לא להתייאש. .

בבקשה, תמשיך לקרוא, כי רוב מערכות היחסים יכולים להינצל. להלן כמה עצות בשבילך. אתה נמצא במצב כזה מסובך. להיות לפי המונח של קשר הגומלין מקשיב לחבר שלך אומר שהוא רוצה לסיים מערכת יחסים יכולה להיות הרסנית ממש, אבל זה מאוד חשוב כי אתה לא להתנגד להחלטה שלו, ופחות מנסה לשנות שלהם מחשבות. הצעד הראשון כדי לשחזר את החבר לשעבר שלך הוא לקבל את החלטתו לסיים את מערכת היחסים. זה אולי נשמע סותר ומבלבל, אבל כדי לעשות כי אתה מתקשר אליו להבין אותה. למעשה, עם זה. הוא כל כך לא צפוי.

זה יתחיל לבקש תגובה לכן לקח כל-כך טוב. זה ישווה עם כלות אחרות זה סיים בחודש האחרון, ניתן באופן רקורסיבי במחשבות שלהם. מה לא לעשות כאשר הקשר נגמר אז, הוא לבקש ממך לחזור איתך. אם תעשה את זה, זה הולך להרגיש עצובה והוא הולך רוצה להישאר יותר רחוק זה יכול. להיות לפי העלתה היא הצעד הראשון (ולא חשוב יותר) כדי לאחזר לחבר שלך. להסיח את זה מיד לאחר חופשת איתך, החבר שלך, לא חזרתו של הברכיים, להתחנן בפניך שוב כדי להיות ביחד, אז זה הכי טוב שיש משהו עם איזה כיף לך. אל תבזבז זמן לחשוב על זה כל היום. במקום זה אתה צריך להירגע, לבלות את הזמן שלך על הדברים שאתה אוהב לעשות. את יכולה לעזוב עם שלך חברים וחברים, פעילות גופנית, תיהנו התחביב שלך, או לקרוא ספרים. זה משהו שאתה באמת אוהב, מאז אם אכפת יותר מידי ולא לתת אותו בחזרה וזה הפך לנושא של שבר, יהיה קשה מאד להצליח למצוא את החבר שלך, אתה לאחרונה עצר. ליהנות חיים וחיוכים, יהיה הרבה יותר קל לחזור לזכות בליבה של החבר לשעבר שלך 😉 לתת לך מרחב. כפי שנאמר לעיל, חשוב מאוד כי אתן לזה שלך חבר לשעבר יש מקום משלו בזמן ההפרדה כך ניתן לשחזר אותה. אז הכי טוב זה להתרחק לזמן מה (7 ימים הוא זמן יאה) וזה לא מטריד אותך. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות עם מישהו כי הוא נואש, תלותית ומדוכאת. אם אתה נותן את האקס שלך החבר הרושם שאתה בסדר עם החיים שלך, יש יותר סיכוי לזכות בחזרה. החבר שלך תוך תקופה קצרה מאוד של זמן. השלב הבא הוא בעצם יוצר תוכנית כדי להחזיר אותו. אחזר האקס זה כמו לשחק שחמט: יש להזיז את החלקים בזהירות רבה, שכן טעות פשוטה יכול להרוג כל סיכוייך לחזור להיות ביחד איתו. אתם לא נותנים תשובה שלילית כאשר אתה באמת לא יודע מה לעשות. מדריך זה תעזור להבין מדוע הקשר נגמר רע, מה לעשות כדי לשחזר אותה אליו. אם כמו ללמוד טכניקות כדי למשוך, לפתות ולאחזר את החבר שלך ביקורים.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.