אבטחה עם שמנים ארומטיים

שמנים אתריים הם שמנים מאוד ריחני, נדיף החילוץ של הפרחים, עלים, חלקים אחרים של צמחים. לא תמיד טבע. השמנים האתריים הם בדרך כלל לפי שם המפעל בו הם היו לחלץ. לדוגמה, שמן אתרי לבנדר לבנדר ומגיע בשמן האתרי עץ אלגום. השמנים האתריים יש מספר תכונות ההופכות אותם מתאים מאוד לטיפול השיער ואת העור. לדוגמה, השמן האתרי של אשכולית (שם מדעי פאראדיזי x הדרים) נמצאו לעורר את הצמיחה של השיער, לבנדר צרפתי חיוני שמן (השם המדעי אזוביון רפואי) נמצאה עזרה לחימה נגד קשקשים, שמן אתרי עץ תה (Melaleuca alternifolia), נמצאו כדי לסייע למנוע אקנה. השמנים האתריים הם רבת עוצמה.

שמן ארומטי הוא כמו טופס נוזלי מרוכז של צמח זה. לחץ כאן חברת טבע ומצא עוד . מכיוון השמנים האתריים הם כה חזקה, עליך להיות בטוח ללכת באמצעי הזהירות הבאים של (לפני השימוש בהם: 1) לשמור על כל השמנים האתריים להישג של ילדים. שמנים אתריים מסוימים יש השפעות מזיקות או קטלנית אם שבלע. (2) אל תחיל את השמנים האתריים הטהורה על העור, אלא אם ידוע לך כי זה בטוח לעשות זאת. כמה שמנים (כמו ציפורן וקינמון) יכול להיות מאוד נעים יותר לעור. (3) אם אתה בהריון או ניסיון להפוך זאת, להתייעץ עם הרופא שלך לפני עריכת ניסויים עם שמנים ארומטיים. (4) להמתין בשמש אם בכוונתך להשתמש כל מוצר המכיל שמן הדרים. שמני הדרים (ברגמוט, לימון, סיד, תפוז מתוק, טנג'רין, טנג'רין, אשכולית, וכו ') להפוך את העור רגיש יותר אור על-סגול.

הם עלולים לגרום כוורות או מעטפת זמני הכהיה, אם הם נמצאים העור נחשפים השמש חזקה. (5) אם אתה במצב עדין של בריאות, להתייעץ עם הרופא שלך לפני השימוש בשמנים האתריים. אם תבצע את אמצעי בטיחות אלה, עבודה עם שמנים ארומטיים יהיה חוויה נעימה. זכויות יוצרים 2005, פרנקלין Ololade. פרנקלין Ololade לאור יצירת ריחות טובים (TM), הידיעון של קוסמטיקה בעבודת יד, סבונים ובשמים.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.