מאפיינים של תה, תוספת בריאה

על פי הרפואה הסינית המסורתית תה (קמליה סינית), מונע עששת, נלחם כולסטרול, מסיר שומן, מתארך vidaa ¦ ורשימה ארוכה של מאפיינים שהופכים אינפוזיה זה רפואה מונעת מקורית. לאט לאט להפגין איכויות אלה על-ידי הרפואה המודרנית ויש יותר ויותר מערביים נוספים אשר שולבו התה בתזונה היומית. תה הוא חליטת מרגש, עם הרבה יותר מועיל מאשר מאפייני קפה. הראשונה בגלל קפאין te מרגשים ובמידה פחותה ובמשך זמן רב יותר מאשר קפה, ושנית, מכיוון te הוא נוגד חמצון המסייע להילחם רדיקלים חופשיים. ישנם סוגים שונים של תה, כל אחד מהם יהיה המיוחסות שונה, אם כי יש יותר מ-200 זנים, אנו יכולים להיות מסווגים לתוך ארבע קבוצות עיקריות: תה ירוק-כליו עלים טריים, ניצנים ו רך חלק הגזע משמש. היא הרוח, נותר יבש בצל למשך זמן קצר מאוד, כך הם לא מותסס. הוא נוגד חמצון מיוחס, משתן, מאפיינים של מניעת סרטן המעי הרגולטור, מגן של המערכת החיסונית.

אדום תה-מגיע לעיר קונמינג, ב מחוז Yennen. העלים שלו כתוש, מיובשים בשמש, עד שלו התססה חלקית. ארומה שלה הוא מעושן שרפי. הם קוראים לזה התה של הקיסרים, היא זוכה כמו איכות הראשי המסייעת בהפחתת רמות שומן וכולסטרול. תה שחור.-היא הנפוצה ביותר במערב, למרות שיש לו גם נוגדי חמצון, פלואור, איכותו הראשי הוא טעם עפיץ, ולכן הוא משמש לעצירת שלשול. תה לבן-בחדשים, והוא בוגר ייחסו לו, אך הוא גם היקר ביותר, להיות קשה להשיג. הוא מגיע מסין, הוא גדל בהרים גבוהים.

הפרחים משמשים עם אבקנים שלהם (השערות), וזה שבו המאפיינים שלהם דומים יותר מרוכז. נותר יבש ללא מניפולציה או מותסס. הוא בעל תכונות נוגדות חמצון, מונע סרטן, מספק ויטמינים C ו- E, מחזק שיער, מעוררת את ההגנות, היא טובה עבור נשים לאחר גיל המעבר, לחימה רדיקל חופשי, מוריד את רמות הסוכר בדם. רבים מהמאפיינים לייחס לו במשך מאות שנים על ידי הרפואה הסינית המסורתית, כרגע הוכחת דרך מחקרים מדעיים. למרות העובדה כי מונעת סרטן אינו מוצג כעת, מחקר שנערך בקרב אנשים 40,000 ביפן, שתו חמש או יותר כוסות תה ירוק ביום, הוכיח שיש יותר לאריכות ימים. קארניו סמואל. א. שמואל עורך הוא עורך אינטרנט מאז 2005, מנהל כיום,

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.