המידע החשוב ביותר על מרכזי הנחה כיורים

שמתם לב כמה מילים ממוצא זר בשימוש במדינה שלנו? די הרבה, לפעמים צריך לשים זמן, מאמץ מספיק כדי להבין את הנחילה ערכים רבים. המילה "הנחה" – אחד של. עבור הכלכלה העולמית ועל שוק ניירות הערך, זה לא חדש, אבל עבור המדינה שלנו בשנים האחרונות החלו לובשים משמעות אחרת. יש לך כנראה לב כבר הנחה את המראה של העיר שלכם מרכזי, אבל השאלה הם ומה ההבדל בין החנויות הרגילות נשאר פתוח? במקרה זה, לא לקפוץ הקריאה! קחו למשל את המצב: יש חנות בגדים או בוטיק שמוכרת את הסחורה של יצרן אחד, את המותג. מוצר זה ממשיך למכירה האוספים (קיץ חורף וכו '). עוד מידע על טבע ניתן למצוא באינטרנט. לעיתים קרובות יש מצב את האוסף כולו אינו נמכר במלואו החוצה יתר על כן, זה מתעדכן מעת לעת.

כתוצאה מכך, מוצר המיוצר בכמויות קטנות (בכמה מספרים), או שאריות של קולקציות העבר – כל המניות הזאת. פתרון מקומי של המוכר במצב זה – לתת לו הנחה מרכז (הידוע גם בשם מרכז המלאי). למרות על הדעה הרווחת בחנויות מסוג זה לא מוכרים באיכות נמוכה, פריטים מוזלים, ורק היתרה המניות, משלוחים שלא נמכרו, כלומר כל מה שלא נמכר בחנויות, הקו הראשי של את המותג. המחיר, באופן טבעי, נופל, שאמור לרצות את הקונה. הולך לבצע רכישה בחנות אתה צריך להבין שאין דברים בכל הגדלים, ואם יש אחד שאתה רוצה דבר, לא את העובדה שזה יהיה בזמן.

אבל אם המזל מחייך אליך, את התחושה שאתה מרגיש, לתת לך לדעת שיש לך שולל את המערכת כולה עם השוק למחיר מופקע שלה. ואני חושב שאתה בהחלט רוצה לנסות את זה שוב לפחות פעם אחת. החזרת הערך של הנחה במרכזי הנחה, יש לציין כי הוא קרוב מאוד הנחות. רק כאן הנחה נמשכת כל השנה. רק רציתי מתאר סיווג: 1) יחיד המותג בחנות – הגישו יצרנית בגדים, 2) לאחסן multibrand – מיוצג על ידי קבוצה של מותגים בגדים. זה ידוע כי במדינות המערב, ולכן יש הנחה המכשיר הביתה מרכזי, שם המודל המוצג הוא לא הדור האחרון, כמו גם תיקון או פגם ייצור קטן. בשני המקרים האחרונים, בהתאמה, המחיר של סחורות יהיה סמלי מאוד. עכשיו במלאי מרכזי פעיל פתח בבירה, לדעתי, הם מה שהופך את הגישה של הצרכנים כלפיהם. אני מקווה שמאמר זה עזר לך לעשות את זה. מחבר: מקסים Sekerzhitsky, פרויקט

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.