המאמן הנכון

מיהו המאמן הטוב ביותר כדי להשיג את מטרותיה? חבר שלי לאחרונה בסדנת מארק ויקטור הנסן ו רוברט אלן. הם היו קידום התוכנית מיליונר מואר שלהם. באחת מערכות הנושא אשר אמר לי שהם מכוסים מחפש מאמן אישי. כך אנחנו הולכים לחשוב על כמה ערכות נושא שבו יכול להיות מאמנים אישיים. כדורסל גולף כדורגל תוכנית אירוח הרמת משקולות אמון כסף סקס למשקיע נדל ן עכשיו מה מצאו אותי מעניין מה אמר ידידי הכל העולם מגיב באופן חלק הקודמים. הם חשבו כי מאמן כדורסל הטוב ביותר יהיה מייקל ג'ורדן, טייגר וודס, גולף, כדורגל ג'ו מונטנה, הרמת משקולות ככל ארנולד שוורצנגר להיות מאמן אישי שלה, הוא נבחר תחושת ביטחון של אנתוני רובינס התהילה NLP, הרבה כסף אמר כי דונלד טראמפ או ביל גייטס, יחסי מין, והם הולכים להיפגש עם רון ג'רמינדל ן רבים הגיב אבא עשיר אבא עני התהילה רוברט קיוסאקי. ההיגיון כאן אולי נראה גדול. אם אתה רוצה להיות טוב מיומנות במיוחד כדי למצוא מישהו ידוע היטב על היותו גדול כישרון או מיומנות.

לעיתים, עם זאת, זהו לא בדיוק המקרה. חבר שלי ואחריו על איך חשבו ואז אורזים בגרין ביי, שכן הוא זכה superbowls שני. קרה הבלתי צפוי אל המאמן האהובה שלהם וינס לומברדי החליטה כי האימונים של בעלי המפעלים של גרין ביי לא מה שאני רוצה לעשות. בעלי המפעלים של גרין ביי באמת לנסות שני המאמנים וניסו לעיל לאחר שני coaches אחרים לא. אורזים לקח בתפקיד ה שלהם קוורטרבק סטאר בארט הצלחה כמאמן ראשי חדשים שלהם.

a l היא גדולה קוורטרבק, אך לא, כמו גם לאמן. אנשים רבים לא מבינים המשחקים יכולות, מיומנויות אימון שני מדיומים שונים. וינס לומברדי מעולם לא היה שחקן כדורגל גדול, אבל הטכנאי מדהימה. אם מאמן השקעות נדל ן מבוקש הרבה אנשים בחר רוברט קיוסאקי. כך היו חונכים שלהם? היכן שלמד על בתים, נדל ן? הוא היה אוטודידקט? ? ללמוד ממישהו אחר. הוא רוברט קיוסאקי למדו הרבה על פי ג'ון Burley על השקעה נדל ן. ג'ון Burley, ללמד גם את המאמנים, אנשים אחרים ורבים מהתלמידים שלו מצליחים. מייקל ג'ורדן המפורסם כדורסלן אשר גם היה מאמן. להסתכל על התוצאות של קבוצות הכדורסל של הדרכה. l אחד השחקנים כדורסל הכי מדהים, אבל מיומנויות האימון שלהם לא אפילו ליד כישורי המשחק שלהם. וושינגטון וויזארדס צוות טכני אשר נכשלו תחת הנהגתו של ירדן. הם היו 110-179 לאחר ירדן החל קובעים את הכללים, עזב את הקבוצה. הוא לא בדיוק ביצועים מעולים. האשפים לפתע נתן לו boot כמאמן. כעת הבה המפורסם של טייגר וודס. הוא הפך הראש כאשר התחיל להרוויח כמה גולף. יום אחד היא החליטה להיפרד בוטש הרמון. טייגר וודס לא זכתה בטורניר הגדולות מאז פתח בארה.UU. 2002. זה היה באותה שנה בה חדלה להיות Harmon בוטש כמו שלו המאמן. טייגר וודס אינו פועל היטב, לא עובד לימין הנמר שלך גולף סווינג אף-על-פי שהוא חושב ברור הוא, הרמון אמר כתב סופר מדיה בסקיי ספורט. עצים קיבל שני מעל par 72 בסיבוב הראשון שלו ב פתח בארה.UU… היער הוא לא אותו שחקן אשר זכה 7-של-11 חברות גדולות מאליפות PGA 1999, הוא מהיר להודות בכך. אשראי כמה אתה ראוי Harmon בוטש כאן? חלק אומרים המאמנים הטובים ביותר לראות את הבעיות בהנדנדה שלך, חושב כי נמר אין בוטש סביב הוא סיבה מצוינת לעשות זאת. אז לזכור כאשר אתה מחפש מאמן. הדבר הטוב ביותר להסתכל הוא התוצאות של התלמידים. למי יש את התלמידים הטובים ביותר? כלומר, כי המאמן שלך צריך להיות. רוברט טורי הוא פיתוח יחסים מאמן, מאמן אישי. מקל סדנאות מלמדים גברים לפגוש נשים במועדוני לילה. ניתן להשיג a l

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.