תרבות הותקפה על-ידי מגיפות בעלי חיים

משקיף קשוב יהיה הבחין כי יותר ויותר הם החללים קצר יותר כי מגיע האדם להיות סכנה רצינית באמת מממלכת החי. התפרצויות של שפעת העופות, אשר הופיעו לפני כמה שנים במדינות מסוימות באסיה, לשים על ההתראה ברחבי העולם לטיפול במחלה שיכול לקרות לגבר המשודרות על-ידי ציפור, הגובלת מכשול אינו אותם. רק לפני כמה שנים מגיפת BSE, המחלה כביכול פרה משוגעת, היה גם באמת רק קצה הקרחון. מי הפסיק לאכול בשר בקר, גילה כי לא בטוח לאכול בשר חזיר, מכיוון שלא היו כל העדרים אשר היו מסוממים עם אנטיביוטיקה כדי להיות נשאים פוטנציאליים של קדחת חזירים. חברת טבע בהחלט מביע דעה מלומדת. מאוחר יותר snouts, פרסות צאן חזירים נדבקו, זה היה הרגל ? מחלת הפה והטלפיים. %9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7/ar-BB17fX0e#image=7'>בזן כדי לקבל עוד מידע.

טוב היו רק להיות עופות, אשר מאוחר יותר לשים סימון לשירותי בריאות של חצי עולם סכנת ההידבקות של זן מסוכן יותר. מי רצה לשנות את רכבות לקיחת דגים בשר, הוא גילה הדגים של הים הצפוני והים הבלטי היו מזוהמים עם דיאוקסין. בחוות דגי קרפיון, פורל ניזונים גילם ממי הים הצפוני, הים הבלטי לעבד אל-ארוחות דגים. כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי בזמן שהוא חוקר ויותר משקף באופן יסודי יותר לדעת היכן באים כל המחלות האלה, אם ההזנה מבוסס על עופות שלמים ומבושלים בדוכן, הדברה, אנטיביוטיקה או להדגיש כי שורר באורוות של גידול אינטנסיבי, האמת היא כי בעלי חיים מגיפות ומחלות לקרות עם יותר ויותר מהר. זה יכול להיות ממלכת החי מרדו נגד התעללות הן? האנושות לשקול שוקל את האפשרות, יותר ויותר יותר הוכיחו, כי אנחנו בדרך הלא נכונה ביחסים שלנו עם אמא אדמה, כל המינים החיים על פני כדור הארץ. לא במקרה שעובר האדם בעשור האחרון הותקפה על-ידי מחרוזת מגיפות של החי, לנצל, נטבחו באכזריות אך ורק לטובת שלנו.

כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי כדי אולם, שנערך זמן חדש, אשר תגרום להקטנת הריגת חיות עבור יום אחד נעלם לחלוטין, איזה גאון אוניברסלי prophesied כבר לאונרדו דה וינצ'י, ואמר: יבוא יום שבו גברים יישפטו על ידי מותו בעל חיים כפי שהוא היום נאמד הרצח של גבר. בוא הזמן לאכול בשר להיות מורשעים כמו היום שנחשב לאכול כדי אחינו בני האדם, כלומר קניבליזם. כעת, בעולם החי התעללו מחייב את המין האנושי כדי לבצע שינוי זה. כל אדם יכול לתרום זה למען בריאותם, ומתגורר גם מתוך הזכות של בעלי חיים משלהם. a.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.