תחומי לתקן בעסק שלך

לפני שבועיים הסברתי כי עשיתי קניות עם אמא שלי, בכל החנויות הם והודתה לנו. לעומת זאת, לפני שנתיים היה לי ניסיון מר עם חברת הטלפון היה לא קורה אותו הדבר? יש חברות לעשות עבודה מצוינת למשוך לקוחות, אבל, כשאתה מסתכל על 4 הנקודות הבאות, היה נכשל במשהו? להתבונן על הגרף כך שתוכל לראות מה אני מתכוון ומיישם אסטרטגיות כדי לשפר את העסק שלך. 1 שיווק ופרסום חיצוני כאן מתחיל את היחסים בין החברה ללקוח. של פרסום כדי למשוך אותך דרך זה יוצר רושם על החוויה הזאת. דוגמה לכך היא ההדפסה של פרסומת של המכונית BMW או חברה אשר מדגיש כי השירות הטוב ביותר ללקוח. בעסק שלך, ברצונך להדפיס דרך הפרסום? 2.

פנימית שיווק שיווק פנימי היא חוויה כי הלקוח שלך יהיה פעם פעל לפרסום העסק שלך. אבל כאן יזמים רבים נכשלים. לדוגמה: בריתה השירות הטוב ביותר ללקוח. הלקוח התקשר טלפונית ומטופל בקרירות על ידי נציג לא מאומן. מהי התמונה שתבחין? דוגמה נוספת: הלקוח לבקר הממסד, והוא עסק לא מאורגן ממוקם. האם מקבלים רושם? הכל ללקוח שלך יראה וחוויות הוא שיווק פנימי.

בחוויה הלקוח שלך יש זמן לפעול לפרסום שלך. 3. תחום נוסף של מוצרים עניין רב. לאחרונה מצאתי אצל ישראל בכר אוזן קשבת . יש פרסום מעולה ולך לעשות עבודה מצוינת על שיווק פנימי. הלקוח רוכש, אבל המוצרים או השירותים שנרכשו וויל לא לפי הדימוי שנוצר עם פנימית, שיווק חיצוניים. הרושם ישים לב אם הלקוח מרגיש שזה לא מה שציפיתי? 4 תמונה, לחוות, תוצאה נוספת לאזור שבו אתה חייב להיות מודע הוא החלק האחרון של המעגל, כי המכירה אינה מסתיימת בשלב השלישי. לדוגמה, כאשר כל הצעדים שהוזכרו יש את תפקידם במומחיות, אבל, אחרי לקוח ממשיך את העסק, לא ניתנה מעקב. מה קרה וויל? מה יגידו לך את הלקוחות שלך? אנשים אחרים? מספר הצעות: תודה לך כשאתה הולך. . שלח אותם גלויה של הערכה. . שלח להם מייל. . שלח אותם ידיעון להדפסה או אלקטרונית. להיות תחת מעקב באמצעות דואר רגיל, טלפון או דוא. בקיצור את העסק שלך זה כמו מעגל, הלקוח חייבים לעבור ארבעה שלבים. שיווק ופרסום (תמונה, תפיסה). שיווק פנימי (ניסיון). מוצרים (תפיסה, שביעות רצון). התמונה, ניסיון והתוצאה. כן שהעמודים, כשלים בכל.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.