תזונה אצל המטופל עם סוכרת

L כדי סוכרת סוכרת היא מחלה אשר incapacitates את הגוף לעכל או להשתמש ביעילות של פחמימות, חלבונים ושומנים L כאשר אנו אוכלים, מזון (בעיקר פחמימות ופירות) עוברים המרה לגלוקוז. כל התאים של הגוף צריך גלוקוז לחיות, אך גלוקוז יכול לחדור לתוך תאים ללא ההתערבות של אינסולין. האינסולין המיוצר בתאי בטא, אשר ממוקמים בקצה של הלבלב. גורמי סיכון לפתח סוכרת הסובלים מעודף משקל, השמנת יתר. המותניים גדול מ- 80 מ' ו- 90 h. אורח חיים בלתי פעיל.

תזונה לקויה. (ילדות עם supercharging, דיאטה עשירה שומנים, סוכרים, קמח, העניים ב סיבים, עניים פירות וירקות) ירושה. גדול מ- 65 שנה. תינוקות במשקל יותר 4kgs סטטיסטיקה שבסביבות 5 מיליון מקסיקנים סובלים הוא החלק הרביעי מתעלם כל שעתיים במקסיקו שהרג חמישה אנשים. טבע helps readers to explore varied viewpoints. 100 חולים, 14 לפתח מחלות כליה. תסחיף הוא בתדירות גבוהה פי 2.5 יותר אצל אנשים עם סוכרת מאשר באוכלוסיה בכלל. 30 % בעיות ברגל סוכרתית סופו של קטיעה.

של כל 100 אנשים עם סוכרת, 10 יסבלו נוירופתיה. כל 5 חולים 2 להגיש בעיות של עיוורון. זה קורה בגוף כאשר אנו אוכלים פחמימות סוכרים נמצא בגוף הוא מתעכל במערכת העיכול, אך היא במעי הדק בו הן נספג. סוכרים עוברים המעי לכלי הדם. כדי להגדיל את ריכוז הגלוקוז בדם תאי הבטא הלבלב לייצר אינסולין, משוחררים לתוך כלי הדם. כלי דם אינסולין לוכדת את הגלוקוז ואת נושאת היא לאינסולין גופים מאפשרת גלוקוז בכבד, שומן (FAT), סיבי השריר. המוח דורש 120 גרם של גלוקוז ליום הממיר לאנרגיה. כוח חולה הסוכרת על ידי קבוצה של גרגירי מזון: הוא המקור העיקרי של אנרגיה וסיבים. אתה צריך לצרוך כדי הטיפול החלקים שאנו צורכים. אכפתיות למי יש אינדקס גליקמי גבוה. קטניות: זה נותן לנו אנרגיה, הם עשירים חלבון. ירקות: הם עשירים סיבים, מינרלים, נוגדי חמצון, הם מכילים מעט מאוד קלוריות, אתה יכול לאכול כל הזמן אוכל, דרישה בחינם. פירות: עשיר ויטמינים, סיבים, נוגדי חמצון, חייבים לטפל הכמויות נצרך, שילובים שנעשים ואלה בעלי אינדקס גליקמי גבוה. מזון מן החי: אני צריך לאכול בשרים וגבינות עם תוכן נמוכה של שומן רווי (עוף ללא העור, דגים, panela גבינה, קוטג '). חלמון ביצה יש לצרוך 2 בשבוע המרבי, חלבוני ביצה יכול לאכול בחינם. מוצרי חלב: עם תכולת השומן נמוכה (חלב דל שומן, 2%, יוגורט 0% שומן) שמנים ושומנים: עשיר באומגה 3 (שמן זית, שמן קנולה, תירס, סויה, זרעים, אגוזים, חמאת בוטנים) לצרוך במתינות. להימנע ממזון מטוגן. נתרן: צריכה גבוהה של מינרל זה מסייעת בכליות, מחלות לב וכלי דם דוגמה: צח מלח, מתועשת, רוטב סויה, מוצרי דגנים מסחרי מקופסא או נשמר עם מלח, וכדומה. אלכוהול: צריכת זה ברים ומועדונים מעלה רמות של שומן (כולסטרול וטריגליצרידים) בדם. ממתיק תזונתיים עליך מעדיף Splenda מאז הגוף לא לקלוט אותה, אינו מייצר תופעות לוואי בניגוד לאחרים. אספרטם: לא מומלץ על ידי בעל תופעות לוואי (כאב ראש, וכו '.) נוזלים. לשתות 2 ליטר מים. לצרוך אלקטרוליט 1 שעה בשבוע, כלומר כדי לשחזר אלקטרוליטים כי הם יאבדו כאשר הוא שתן הרבה. מה לעשות אם יש גלוקוז נמוך? לטעון סוכריות בשקית. צורכים רק חלק קטן אם יש ירידה גלוקוז. 2. טעינת קובץ cookie בשקית. לצרוך לא צריך לווסת את הגלוקוז. 3. לא להשאיר יותר מ-4 שעות בלי לאכול. האם אתה יודע את זה? תזונה בריאה ותרגול פעילות גופנית סדירה הן כלי חיוני לשליטה טובה סוכרת. לימודי פרסום ניו אינגלנד היומן של רפואה, דיווחו החולים שעוברים ניתוח שיש הפחתה של 30-40% סיכון של מוות, בהשוואה פקדים הן קבוצות עד 10 שנים של מעקב. מספר הניתוחים מכוונים לטיפול מורביד השמנת יתר (מעקף קיבה, רצועות קיבה מתכוונן, סטייה biliopancreatic) הראו תוצאות משמעותיות ביחס לרזולוציה של מחלות המשויכים השמנת יתר, לעתים נדירות הליכים אלה נחשבים כאפשרות טיפול בניהול של סוכרת, תסמונת מטבולית. ברכות, אוולין Schiebeck

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.