שרתי משותפים: האפשרות עבור אלה אתרים בינוני

משותפים שרתים: אפשרות אחת בין רבים נמצאים יותר מ- 8 מיליארד דפי אינטרנט ב- net. בכל עמוד, כדי להיות גלויים ולא findable על ידי מנועי החיפוש, או אפילו ללא דרישות אלה, תנועה, הפופולריות, צריך להישאר על שרת אשר ממזרח רישום ברשת. נהיגה המספרים האלה זה מתבטא עם בהירות החשיבות והפונקציונליות של שרתים. משם ההצעה הקיימת של שירות זה. האפשרות של שרתי משותפים בקרב רבים, ומציג particularities המותאמים לצרכים ספציפיים. מה הן בשרת השיתופי? שרתי משותף יש תצורה אחסון וירטואלית. משמעות הדבר היא כי הדף או האתר ימוקם בשרת המאחסן גם באתרים אחרים. המקום הפיזי שבו החשבון בשרת משותף עם מתוכנת מערכות דיוק להבטיח שמירה על סביבה תואם לדרישות תקנים לחות והטמפרטורה ולהבטיח את הפעולה של שרתים וציוד של תקשורת.

המקומות האלה יש גם מערכות השליטה של שריפות, גנרטורים עצמו להבטיח פעולות במקרה של השעיה זמנית אנרגיה. מבחינה מבנית האתרים מופרדים אחד מהשני המאפשר עבודה בו-זמנית, אינדפנדנט באותו הזמן של כל משתמש. שרתים אלה משותפים לאפשר למשתמש לטפל בכלי מסוימים לפתח את הדף או האתר וכדי לנהל אותו. כלים מאפשרים לך למטב את השיווק של האתר, כתוצאה מכך הוא להשיג רמה גבוהה יותר של התחרות של המוצרים או השירותים המוצעים על ידי כל עמוד. זה נוח מבחינה כלכלית עבור ניהול, עלויות תחזוקה נמוכות. מה הם חלקו השרתים מציעים? בכל תכנית אירוח אתרים משותפים מספק בסיס הנתונים SQL Server 2000.

שפת SQL היא שפה של ייעוץ ותכנות של מסדי נתונים זה משמש כדי לגשת, להתייעץ, לעדכן ולנהל מערכות מסדי נתונים יחסיים. SQL מכיל הוראות על שתי קטגוריות של תכנות: DDL-עבור מסדי נתונים, טבלאות, הן תצוגות-DML – באמצעות הרכיבים המוכלים במסדי הנתונים כדי לטפל בהם באמצעות הוראות להקליד לבחור, מחיקה, הוספה ועוד.? תוכניות בסיס בדרך כלל מציעים אחסון 20 MB והחבילות שניתן להוסיף חודשי של קיבולת זהה, דואר SMTP חשבונות (בדרך כלל 10 חשבונות) וסופרת דואר אינטרנט יכול להיות מנוהל על ידי המשתמש ועל חבילות נוספות של חמש יותר. ? את התוכניות של רמה מקצועית מופעלת תוך 24 שעות, בדרך כלל מציעים שרתי NT-2000, 100 מגה-בתים של קיבולת דיסק, אינם כוללים תחומים, החשבונות של דואר בסכום 20 (בין חשבונות FTP ו- POP3), לוח של פקד אינטרנט, לוח בקרת דואר. ? אלה תוכניות עסקיות מעלה את ההימור. השרתים מציעים NT-2000, 250 Mb של שטח דיסק, מינימום קיבולת העברה של 3 ג'יגה-בתים, חשבונות דוא ל 60 אינטרנט בלוח הבקרה כדואר אלקטרוני. אפשרות זו בדרך כלל אינו מציע שפת SQL. כמה ספקים של שירותי אירוח? Rexistra? מאסטר 2000 רך, החושפניים? Hostspain SC? רשתות Menade? רשתות של ס? SMS? Datacom מולטימדיה? Sollutia, החושפניים? הוא מוביל רשת? Dinahosting? IslWEB? המעיין ס באינטרנט? ספרד Desing? JMD Informatic? Alojaweb? TodoRed? Gravitynet E-פתרונות, ס קייב מבהיר כי שרתי משותפים הם בחירה טובה עבור אתרים של בינוני, שחילק משאבי שרת חינם אינן מספיקות תוך שרתים יעודיים על ידי אנזימים של הצרכים שלהם.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.