שלוש דרכים למצוא עבודה

למי צריך לחפש עבודה וברצונך למנוע תחרות אפשרית מצד אחרים מחפשי העבודה, יהיה עליך לנקוט העבודות לא יוכרזו או מוצעים בפומבי. הנה שלוש דרכים לעשות זאת: 1.-דרך רשתות חברתיות רשת או רשתות של קשרים, היו תמיד דרך טובה כדי למצוא תעסוקה. . אבל אנחנו חייבים להתחיל להכין אותם הרבה לפני אתה צריך עבודה, רשתות חברתיות הן אריגה לאורך החיים, הם אוצר יקר ערך עבור מי יודע לעשות שימוש טוב מהם, לא רק כדי למצוא עבודה, אבל על הרבה דברים… חברות ברוכים הבאים להיות סוג זה של הגיוס.

כאשר אדם אמון ממליצים עליהן כל מועמד למלא כל משרות עבודה כמעט תמיד מתקבלים לראיין את המועמד. עבורם, מערכת זו היא מהר יותר מאחרים, חוסך להם עלויות ללא הפסק או לשכור חברה המתמחה בחירת אנשי. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כדי למצוא מישהו יכול להמליץ על בהצלחה הוא כדי לסקור את כל שלך מכרים. כולם שאנחנו אינטראקציה עם אנשים רבים, למרות חלקם אפילו לא זוכרת את שמו. לקבל סקירה הנפש של כל מי שאתם מכירים. הראשון חייב לכלול ברשת של אנשי קשר כדי להיות השימושיים ביותר הם המורים לשעבר, לשעבר-לקבוצה של לימודים ועבודה.

הם יודעים טוב ואתה הם אנשים קשורים וחברות בתחום שבו הם יכולים למצוא עבודה. . המשפחה שלך, הידוע מן המשפחה שלך, חברים, חברים הורים, חברי מועדונים או אגודות שאליה אתה שייך, ייתכן גם שיהיה לעזר רב. תגיד להם בבירור כי אתם מחפשים עבודה, לבקש עצה ולשאול אותם אם הם יכולים לעזור לך. אם הם הראו לך חברה, שאל אותם מי הוא האדם שהם מכירים שם ו לבקש רשות להשתמש בשם שלך כהפניה. תמיד מסתובבת עם אג'נדה למקד את כל אנשי הקשר שלך, נתוני חברות ששלח אותך, כי אם את לא כותבת הכל בקפידה, זמן מה לאחר armar?s בלגן אשר יש להימנע. 2. שלח את הבקשה ישירות ב החברות גם לחפש עבודה ישירות אל החברות אם הם צריכים צוות עבור הפרופיל שלך.קודם כל, תכין רשימה של כל החברות שאליה אתה תלך זוהי שיטה שבה ניתן לבחור חברות אשר מעוניינים לעבוד. היום, יש לך אמצעים רבים העומדים לרשותך כדי לשרטט רשימה של החברות של המגזר או השדה שבו ברצונך לעבוד. אתה יכול לקרוא מידע אודות חברות המותקנים על-ידי את האזור המקומי, משרדים חדשים שנפתחו או השקת מוצרים חדשים. זה יכול למצוא את היומנים בכלכלה, פעמים, גם בעיתונות הכללית. ארגונים גדולים יש כל דף אינטרנט איפה הדו ח של פעילותם. פעמים רבות, אפילו יש להם עמוד משנה האומר עובד איתנו, אשר מאוד מקל את התהליך, כי שם הוא בד כ מגיעות עבודות להציע את שם האדם שאליו אתה צריך לשלוח קורות חיים. אתה יכול גם למצוא רישומים של חברות ספרי מחזור, מדריכים, מדריכים, גם באינטרנט, גם בדפי זהב. אם כבר יש לך את הרשימה המלאה, לנסות לברר את שמו של האדם אחראי על בחירת כוח אדם; ניתן להתקשר לחברה לשאול את זה. כי אדם שולח את המעטפה ולהתחיל תמיד לשים את השם שלו במכתב, לא אומר את משפט אופייני היקר אדוני, אשר כבר מראה כי יש לך עניין בחברה. הזו, שלקחת את. הטרחה לגלות את שמו. לאחר השלמת רשימת חברות, שלח להם מכתב עם לקורות החיים, על מכתב הסיכום. בתוכנית הלימודים להיות כל הנתונים האישיים שלך, הכשרה וניסיון. המכתב מסביר את הסיבות מדוע אתה בוחר כי החברה מצפה מהם, יכולים להציע להם. חשוב לוודא כי האדם מועדות קיבלה את המכתב שלך. אחרי כמה ימים אפשר לקרוא לזה שאל אותו להציע מידע אחר שאתה צריך. אתה צריך גם לנסות להשיג ראיון אישי. 3 על ידי חברות מגשרים גישור עסקי עשוי להיות יועצי משאבים סוכנויות תעסוקה אנושי, זמני או סוכנויות תעסוקה. לבחור אנשים אשר מאמינים כי זה יותר טוב יכול להגיב את ציפיותיך, אשר קרובים לביתך או המקצועית בענף שבו שלך מחפש עבודה. סוכנויות גיוס אלה יגרום לך כרטיסיה ראיון, אתה ייכלל במסד הנתונים שלו. הם ישלחו ישירות את הכרטיסייה לחברות מבקש כוח אדם באמצעות הפרופיל שלך: נתונים אישיים, הכשרה ונסיון. אם כל חברה הוא מעוניין בפרופיל שלך, תקבל הודעה כדי להמשיך בתהליך הבחירה. אם אתה צריך עוד טיפים למציאת עבודה תוכל למצוא אותם כאן: מחבר: ?ngel Cuevas.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.