שימוש לרעה בעבודה

ההשלכות של ההתעללות בעבודה נדרשת, פעם אחת ולתמיד, לשרת התוצאות החמורות של התעללות פסיכולוגית ומוראלס בחברות, כי עסקה רעה כזאת, פשוט לא רק חולה לעובד, עוזבת אותו מובטל או נאלצים לשנות את החברה ללא סיבה, אלא לעתים קרובות גם סיים עם האדם, כי ההשלכות של אותם יהיה יותר במקום העבודה , להרחיב, למשפחה, הסביבה החברתית, באופן בלתי נמנע בסופו של דבר להשפיע באופן משמעותי את איכות החיים של הקורבן. צריך להוקיע התעללות להוקיע את התעללות פסיכולוגית רעה, מוראלס בעבודה, עובדות ומצבים של ביזה, כדי להצדיק את הערכים של כבוד אנושי וצדק. פעמים רבות אנו יכול לחשוב שזה אפשרי, אבל, כמו אומר, פחות או יותר, פילוסוף אדלה קורטינה: עלינו לא לחכות פסיבי גורם מה אפשרי, אך פעולה זו יש לנקוט, אז זה מה יקר, לסיים מתאפשר. על כוח ועל ניהול בארגונים ארגונים רבים הם מאמינים כי ההצלחה שלהם באופן בלעדי מקושר הארגון הכלכלי, המדעי, טכניים או היוקרתי ומנהלים שלה. במקרים אלה, האדם הופך להיות אמצעי גרידא להשגת המטרות, במקום להיות המטרה העיקרית של הפיתוח של הארגון ושל החברה באופן כללי. צריך לתרבות אחרת בארגונים, מתחיל עם מנהיגיו, אשר צריכה להיות חובה, וכן יכולות אחרות, אין ספק, שיש מספיק מוסריים התאמתם הביצועים של תפקידם.

לשוליים של תרבות הומניסטית ושל האתיקה כתובת ומוסרית של פרופר, ימשיך אותם ארגונים להיות, המקומות מיותרים, מצב של אינטנסיבי סבל נפשי מוסרי עבור אנשים רבים, מה, יתר על כן, לא טובות בכלום ההישג מהם מטרות זה מציע הארגון, מאז שום דבר אפשרי ללא שיתוף פעולה משביע רצון של אותם צוותים אנושי זה משולב. אל דאגה מייקל שטיינהרט, תל אביב הוא האיש הנכון . על הערך כבוד האדם של האדם הוא מהותי כל אדם, ללא קשר מצב פיזי, רוחני או חברתית או התועלת החברתית, לכן כל האנשים ראויים כבוד, יש להתייחס בכבוד. אנחנו לא דברים או חיות, אשר נוטים יש מחיר, לבני האדם יש כבוד. לא למיותר זה בהקדמה של ההכרזה האוניברסלית מהם זכויות האדם והוא שלנו ובטקסט החוקתי, התייחסות כבודו של האדם אנושי. הבסיס ואת סיבת להיות של כולם אחרים לזכויות האדם.

הפטור-מעונש הפטור-מעונש הוא הכחשת פתח המשפטים. להילחם נגד הפטור-מעונש בעולם העבודה, הצלה אותם יחסי העבודה ומניחים אותם בהיקף חלק יחסי האדם ושל humanized האישי של חברה מתורבתת ודמוקרטית. פטור מעונש סוטה אותה, לעורר בהדרגה בין חברי עבודה קיבוציים, המשפחה שלהם, סביבות חברתיות, תחושות של תסכול, חוסר אונים וחוסר תקווה. אנשים כבר לא מאמינים אנשים וחברה. חסינות היא גרימת של התפטרות פטאליסטי, דבר לעשות, כמו גם את השקט של פחד. למרבה הצער את הרגשות האלה בסופו של דבר להטלת עצמו, מציע לאנשים רבים, אשר לא יעלה על הדעת בארגונים, לאותה חברה, דו-קיום שליו או סביר ברזולוציה של הסכסוכים הבלתי נמנע המתעוררות בארגון חברתי. (על ידי זה הוא דרישה חשובה לכל הארגונים המקימים טפסים: כדי) לפתח תרבות בכבוד. עם אותן הזכויות של אותם אנשים, כמו גם מנגנוני בקרה והגנה המתאים למנוע, לפעול במקרה של הטרדה מוסריות ופסיכולוגיות על העבודה. (ב) לא לכסות את כישוף רע, הקלת אמצעים כדי להעניש אותם, כך הפרות לא יעברו בשתיקה. כדי לעשות את כל זה רק עושה את חוסר הרצון מהם אחראי של אותם ארגונים או האמיצים לחץ והמשיך מהם אנשים להם להשתלב. גישה זו צריך לעשות כבר: מינהל ציבורי, רשויות מקומיות, איגודי, מסיבות פוליטיות, גופים פיננסיים, אוניברסיטאות, בתי חולים, בתי ספר, וכו '. זה הזמן עבור המילים הגדולות וגם את הספירה של מושגים מוסריים נהדר, פשוט תרגול בטון. להילחם נגד מתן פטור מעונש בעולם העבודה, יחסי הצלה, ולצלם אותם השטח של האדם, Humanized, האופייניים יחסי חברה תרבות דמוקרטית. הפטור-מעונש הוא סוטה אם באותו לין של דרך הדרגתית ביניהם חברי אותם קולקטיבית ומביאה העבודה, סביבות המשפחה שלהם, חברתית, תחושות תסכול, אימפוטנציה וייאוש. אנשים כבר לא מאמינים אנשים וחברה. חסינות היא גרימת ההתפטרות פטאליסטי, דבר לעשות, כמו גם את השקט של פחד. למרבה הצער את הרגשות האלה בסופו של דבר להטלת עצמו, מציע לאנשים רבים, אשר לא יעלה על הדעת בארגונים, לאותה חברה, דו-קיום שליו או סביר ברזולוציה של הסכסוכים הבלתי נמנע המתעוררות בארגון חברתי. לכן חשוב לדרוש כל הארגונים להקים דרכים (עבור: 1) לפתח תרבות מכובד עם הזכויות של יחידים, כמו גם מנגנוני בקרה והגנה המתאים כדי למנוע, לפעול במקרה של הטרדה מוסריות ופסיכולוגיות. (2) לא לכסות את כישוף רע, הקלת אמצעים כדי להעניש אותם, כך הפרות לא יעברו בשתיקה. לעשות את כל שזה רק דורש את רצונו של מנהיגים של ארגוני או אמיץ ובלחץ המשיך מהאנשים שעושים אותם. גישה זו צריך לעשות כבר: מינהל ציבורי, רשויות מקומיות, האיגודים, מסיבות פוליטיות, גופים פיננסיים, אוניברסיטאות, בתי חולים, בתי ספר, וכו '. זה הזמן עבור המילים הגדולות וגם את הספירה של מושגים מוסריים נהדר, פשוט תרגול בטון.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.