רישום של חברות בליטא

בשל העובדה כי מאז ינואר 2008, בעלי אישורים שנתיים זמני בליטא יוכלו לנסוע ברחבי אירופה (24 מדינות הסכם שנגן) בלי ויזה, גילינו לפתע היתה דרישה לרישום חברות בליטא, וכן כל שירות ההגירה הנלווים. החברה שלנו בשיתוף עם משרדי עורכי הדין המובילים העוסקים וילנה רישום של כל סוגי החברות המסחריות בליטא, כולל החברה. בתוך בהתאם לחוקי הרפובליקה של אנלוגי הרוסי של החברה בערבון מוגבל הינה חברת מניות משותפת (JSC). בנוסף החברה חברה בערבון מוגבל לבין חברה משותפת מניות (JSC), וכן סניף של מפעל מסחרי עם אחריות מוגבלת. עלות רישום של חברה בליטא ליחידים 2500 ?. עלות זו כוללת תשלום עבור שלנו חברות, כמו גם את כל העלויות הכרוכות ברישום החברה, לרבות העלויות הכרוכות בבחירה של המשרד הרשום, אם זה בליטא, אתה לא.

העלות של חברה אחת עבור עסקים הוא 3,000 ?. עלות ההרשמה היא עלתה 500 יורו מבוסס על הצורך בתרגום של המסמכים שכר של מייסד החברה בשפה הליטאית. עלות היתר שהייה בליטא – 2000 ? למבוגר (למבוגרים בלבד) המבקש. לבירורים בנושא יש לפנות ל טבע שמבין יותר ממני. כמו החקיקה של רוב מדינות אירופה, החוק הליטאי מספק הגירה עסקית ליטא לזרים הרשומים בליטא ועסקים רוצה הפעילות הכלכלית בשטחה של הרפובליקה של ליטא. תחת העסק ההגירה בליטא, אנחנו מבינים את הרישום של החברה לקבל היתר לשנה מגורים, עם אפשרות להארכה בעתיד ולקבל תושבות קבע ליטא (לישיבת קבע באירופה). בנוסף המגורים, את הנוכחות של העסק רשום באופן רשמי יוצר הזדמנות זר (אדם טבעי) לרכוש את שטח האחוזה ליטא אמיתי, ו, באופן ספציפי, מגרשים. שותפים ליטאית שלנו מוכנים לסייע לכם למצוא ורכישת נדל"ן.

תקופת ההכנה של מסמך רישום של החברה הוא 20 ימי עבודה. רישום מסמכים היתר מגורים לוקח עד 5 ימי עבודה. סוגיית ההיתר למגורים בליטא, ליטא רשויות ההגירה החליטה על סמך הניסיון שלנו שלושה עד שישה חודשים. החקיקה קובעת תקופה מקסימלית של הסקירה בקשה להיתר מגורים – 6 חודשים, אך אינו אומר דבר על זמן המינימום. האפשרות של קבלת תושבות קבע יש לך חמש שנים מיום קבלת אשרת שהייה. הצורך טיולים ליטא במהלך היתר מגורים ליטא: ? תצטרך לבוא לליטא פעמיים: ביקור ראשון – עבור notarization של מסמכים הפקדת כסף בחשבון חיסכון של העסק בעתיד. הערך המינימלי הקבוע בחוק של מורשה הון החברה LTL 10 000. אם הכסף ישולם במזומן – זה ייקח מקסימום של 3 ימים; ? ביקור שני – באופן אישי ללקוח בעת הגשת מסמכי הגירה השירות – זה ייקח 2 ימים. תאריך קבלת אשרת שהייה לקבל של 3 עד 6 חודשים הראשונים לאחר הארכת אשרת שהייה יכול להיות מיושם בתקופה של 2 עד 3 חודשים. אנא קח בחשבון את העובדה כי בזמן רישום של המשרד חייב למנות מנכ"ל. המינוי של מנהל בעל המניות (בעל מניות) ייקבעו מראש עם מייסדי החברה. אם אין ודאות עם הבמאי, אז שותפים ליטאית שלנו תסייע בנושא מינויו של המנהל בפועל של החברה במהלך רישום ורישום של יישומים עבור רישיון הישיבה בליטא. סוגיית התשלום עבור שירות זה, יידונו בנפרד. זה לא נשלל, לאחר הפתיחה הגבולות בין המדינות הבלטיות ואת אזור שנגן ב -1 בינואר 2008, שלטונות ליטא לשקול סקירה של חוקי ההגירה הליברליים למדי בכיוון של דרישות מחמירות יותר ומורכבות ההליך. אנו ממליץ לאנשים עכשיו או בעתיד לתנועה חופשית באירופה, לטפל בניירת היום. מקור פרסום וזכויות יוצרים: אזרחות שנייה, דרכון second

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.