פיראט אותנטי של הים

FAO מזהיר כי 80% של מניות גלובלית דגים הם overexploited. 30% של מינים ימיים הם מתחת למגבלה ביולוגי בטוח. כל יום גדל חשש כי לא ייתכן להתחדש. תוך שנים ספורות, הים יהיה esquilmados ענף הדיג כמו סוכן כלכלי ייעלם. כפי שקרה כבר עם המניות באירופה. במקרה הזה אני חושב ש אפריקה ישראל צודק במה בהוא אומר.

מאז הים בצפון מפרץ ביסקאיה, קנטבריה וים תיכוניות מותש, הרס בית הגידול של רוב המינים. דלדול זה עקב מכמורות עם כילות kilometric, גדרות כי השמנה עד השוקיים, משתמש אורות חזקים, סונאר, מכ ם ושירות מלוויינים המחפשים חיי הים להרוס אותה. ילד, שמעתי מדברים על דייג עם דינמיט ב גליסיה rias, אורות ואמנות אסורים. א. מדוע ציי האירופי שלנו היו בחיפוש אחר בטענה דיג עשיר כדי אפריקה, אמריקה הלטינית ואסיה. במדינות רבות הם שימשו סרגלים בלי חרטות, של חוסר אמצעים להגן דייג במים, או מזויף מיזמים רוקן את רכושם ושימש היו העבודה מנוצלת ולחיות כמו גלויות ב והימים משלהם. א. אולי לא יכול מיצו בטענה דיג של השמש הגדולה, ים ברנץ, רבים אחרים? לא נכון כי 93% של בקלה בים הצפוני הוא נתפס לפני להשרצתם ויש, מאז 2005, אין דיג אנשובי במפרץ ביסקאיה, בניסיון נואש לחזור המין רמות מעשית של ניצול? עשה לא כיבדו הוודות, גדלים, העברות שלהם או לרגנרציה של השטחים הטבעיים שלהם.

לנו יש נהרסו מעבר שבו תעבור, לא רק אירופאי, אך רוסים, אמריקאים, סינית ויפנית, יחד עם חברות ממדינות אחרות, כי דגים, הכין ונארז עם מותגים משלהם. א. ראינו את ההשמדה של חלק גדול של לווייתנים ו cetaceans אחרים, למרות 90% בשר שלו תשרת לייצור להאכיל חזירים, עופות ובעלי חיים אחרים. יפן טירות במחקר מדעי לצוד אלפי עותקים בכל שנה, למרות השתמש רק עבור מעדנים גסטרונומיים שלו, כמו שקורה עם סנפיר כריש. מדענים הזהיר, ארגוני חברה אזרחית גינה, לסכן בההגנה על אותם רווחים ימיים. אבל ממשלות ומדיה עצומות כי היה האינטרסים הכלכליים המפותחים ביותר. א. עכשיו כל מיס הן הידיים שלך בראשה בעת המעצמות, כולל ספרד, הם שלחו והוותיקות של מלחמה עם עשרות אלפי מלחים וחיילים, מטוסים, מסוקים, כלי נשק וטכנולוגיות מרחב מודרני כדי להגן על שודדי ים של הזמן שלנו: הדייג ציי esquilman כי מימיו של סומליה תחת פארסה, הנמצאים במים בינלאומיים במשך עשרות שנים. זה אסור שיישכח, ג'יבוטי, ארצות הברית יש אחת הגדולות שלה בסיסים צבאיים ו מפרץ עדן הוא חיוני באסטרטגיה המערבי. א. ישנם בדיקות יש שלף בקרבת חופי אפריקה. פיראטים מודרנית יש פלש ועייף ניצול של חוסר של ממשלות ו מינהלות יעיל במדינות אלה. האיחוד האירופי, G8 את האו ם יש אחריות חמורה לסיוע לא לשחזר אבהות אזרחית ופוליטית במדינות אלה. זה קורה במדינות עם עתודות נפט, גז, בוקסיט, קולטן, זהב, יהלומים ועץ עשיר. מעוניינים בהשחיתות של פוליטיקאים להמשיך לפעול כפי במהלך כיבושים מושבות, אבל עכשיו בלי אחריות רבות לנצר אותם, civilize אותם ולפתוח אותם לסחור, Ces שלושה של ועידת ברלין. א. הנציבות האירופית שמטרתו להתמודד עם בעיה נגזר צי דיג עם עודף קיבולת, כיווץ ביקוש עצום ומשאבים דוגה. ו לא יכול לחשוב על אותם במקום ליצור מערכת של זכויות דייג ניתן להעברה, כפי שזה קרה עם זיהום האוויר, כאילו זכות לזהם, לשווק את מכסות אלו המוות. א. כעת מתכוון לחזק חקלאות מים כדי לשמור על המערכת האקולוגית הימית ועל פעילות התלויים מיליוני עבודות באיחוד האירופי. אולי הילידים של אלה? מדינות esquilmados יש אין זכויות? אף אחד לא מצדיקה את הפשעים של אלה הפיראטים הנוכחי ניצול של האסון. אבל אתה צריך למצוא את הסיבות של אותו המצב לפני anatematizar אותם. אנו שולחים חיילים להילחם פיראטים בתורו, לשכוח privateers אותנטי בשירות האינטרסים של תמיד. היה יעד אחר לא יותר פשוט ובזבזו מאובטחת עבור אותו כסף ענק במשמורת של כמה ספינות? הרומאים היו צבאות לא פני לימונים אבל עמים אחרים עם מי עשה חברים. חוסה קרלוס גרסיה Fajardo פרופסור אמריטוס UCM. מנהלת ארגון CCS הוא המרכז של שיתופי פעולה של סולידריות (CCS), הוא שירות של מודעות חברתית של סולידריות ארגונים לא ממשלתיים, במטרה לידע, sensitizing החברה ומומחי תקשורת בסוגיות של סולידריות חברתית, על-ידי תרבות של שלום, הגנה של זכויות האדם, עם דגש מיוחד על המאבק נגד העוני, אי-הכללה והגנה של צדק סביבה. CCS מבוססת על צורך בסיסי שלב פיתוח מידע ותקשורת רכיב של שיתוף פעולה. דרך האנליסטים שלה להפוך בתבנית מקצועי איכותי ושהעיתונאים המותאם לצרכיו הרווחים של המדיה ומאמרים הפיץ אותם דרך רשתות בינלאומיות. באתר האינטרנט של CCS (סולידריות. הארגון הוא) ניתן למצוא את כל הפריטים, המיוצר לתאריך, מסווגים לפי אזורים נושאיות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.