ניחוח בושם-– אישיות

ניחוחות לשלוח – זכרונות ורגשות, כדי predistiniert על התו מקף תחתון. בושם ולכן הוא לא רק אביזר אופנתי, אבל חלק העצמי. אנשים רבים חשים אפילו כמעט “nackt” אם הם השתמשו כל ניחוח. בושם חנות הן רבות, מרתק ניחוחות לבחירת אישי: ניחוחות מקסים, פרחוני לנערות, מעניין ניחוחות לנשים, מרגש הערות מושק, בשמים לגברים stramme חיוני יצירות unisex. חנות בעיקר מחליטה את ניחוח כבר בדקות הראשון, בניחוח אילו לכיוון של המבקר או המבקר נוטה – כי למרבית האנשים יש תחושה אמין זה באופן טבעי את הבושם הטוב ביותר מתאים להם. רק עם הגוף, בושם הבין את הניחוח אופייני כך בדיוק בושם אותו על שני אנשים שונים מריח שונים. יצרן בשמים להתחיל את ניחוחות בצבעים באריזה, העיצובים של המוצרים שלהם ב-. תומך הקונה כדי למצוא חנות בדרך שלך בבושם.

מבחנות אדמדם הם לעיתים קרובות תמציות אקזוטיים כמו קינמון או הל; הבשמים כחלחל עם כסף או מתכת alisch הטעמה משחק לחשוף בתורו טריים והכרחי מבושם זנים, אשר להביא זיכרונות של רוח ים, חגים, אשר, לעיתים לקבל השלמה עם כוס עם ניואנסים הדרים. מנופף בקבוקים מעוצב ורוד אוהב להיות בשמים הנשי, חושני. מאחורי זווית גם אריזה ירוק או חום כהה הוא בדרך כלל ריח זכר בולטים. המעצבים לוותר הרבה דרך במוחי בזמן הנוכחי, על המוצר בחנות בושם שנכשל. לכן, בשמים, flacons קטנים במיוחד, יש פרחו לאובייקטים של אוסף פופולרי.

Au להשתמש גם אנשים רבים לא רק של בושם יחיד, אך בחר & nbspt?glich פי שלושה, ארבעה לסוגיה. מומלץ עבור יום העבודה במשרד צריך להיות מיושב את ניחוח עדין, טרי לא חזק מדי. אחרי העבודה, הוא חייב להיות קצת יותר – שקט, יש להחיל את הבשמים לא בהכרח תמיד רק על פרק כף היד או על הצוואר. השערות הם גם מנשאים ריח מעולה, תודה. >. בכל מאובזר & חנות NbspParf?m שם אך גם אור, חם מבושם הזנים המציעים בחירה אמיתית ספורט או נסיעה לחוף.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.