משפר את איכות החיים

חשיבות איכות החיים של כל האנשים כאשר אנחנו מבוגרים ברצונך לעבוד לטופס עצמאית לחיות בית, יש ילדים או לא, אבל העבודה הופך הדבר החשוב ביותר, במרכז תשומת הלב של החיים שלנו. א. פעמים רבות כל כך הרבה כך אנו שואפים לעשות יותר שעות, או ישן מעט, לצאת לאכול vaces בזמן נוגע אלינו, בסופו של דבר, שהדליקה לנו העבודה החיים שוכח את עצמנו. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של . גוף האדם הוא מה שאלוהים נתן לנו כדי לחיות, אם אנחנו לא זהירים שאנו יכולים לפרק, נזק, גם אם באותו זמן יש לנו ילדים הם צריכים אותנו, וגם כתוצאה של טיפול שאנו מספקים לך. %99%d7%a2%d7%94-%d7%91%d7%9e%d7%a0%d7%95%d7%a2-%d7%a6%d7%9e%d7%99%d7%97%d7%94-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a7/ar-BB17fX0e#image=7'>בזן. א. כיום יש escasees עבודה במדינות רבות, אנו לא יכולים לתת את מה שיש לנו.

אבל החיים הוא אחד, אתה לא יודע כמה קשה ודורשת תשומת לב. ניתן לגרום ערעור זה כי למרות העבודה הרבה לשלם בית או מכונית, אף אחד מכם זה יכולים לקחת את זה כאשר אתה עוזב את העולם הזה. אל דאגה קבוצת בזן הוא האיש הנכון . החומר מועבר, היום יש לך אותה ולא מחר, החיים לטפל בו. רכש א. לאחר מכן לא יעלה על ההוצאות שלך לעיל אתה מקבל, זוהי התרומה הראשונה כדי לעזור לך איכות חיים טובה יותר.

ירידות את ההוצאות שלך, את החובות שלך, אם אתה חי בבית, כי משלם הרבה כי פלוני של tala חי יפה לך אתה לא יכול להיות קצת פחות, לשכוח איך פלוני חי, העבר יש חדרי נוחיות צריך אבל אילו לשלם פחות. זה משנה אם יש לו אף מקור מים, גנים, מוסכים, חשוב הדבר הוא כוללים חדר אמבטיה, מטבח, מספר חדרי שינה רוצים, כי זה מקום טוב ולשלם על פי מה ניתן לשלם. לא צריך לשלם על עגלה חדשה, ישנם כלי רכב טוב מאוד שנראים טוב אבל לא מפוארים ומותגים יקרים יותר. הם גם משלמים ביטוח זול יותר. כאשר התחתון את החובות שלך, כי כסף כי עכשיו יהיה לך בעד שלך, באפשרותך להשתמש בו בחיים שלך בדרכים רבות, עוזבים את העיר לבלות ימים recreaciona מקומות או קמפינג, אתה יכול ללכת לחוף, להירגע, לקחת את הילדים שלך כדי לעשות ספורט, לא יהיו עוד את המונוטוניות, התלונה של מה לא אתה יכול לעשות. לתת בריאות הגוף שלך שאתה צריך אחרי כל כך הרבה עבודה. אין ספק מתח הוא משפיע היום על משפחות רבות; אבל אם אנחנו נסתכל משפחות אלה חיים מסובבים החשבונות שלהם, לשקול הם שחוק, לישון מעט, השפיעו גם אוכל ושינה. א. פעמים רבות להשמין מאחר להגיע הביתה הם אוכלים אובססיבי וזה לא בריא. הדרך הטובה ביותר של שליטה על איכות חייו של אדם היא ניתוח הכלכלה שלך מה הולך, מה יוצא. שנית מנסה לבדוק את בריאותו, כי הגוף דורש טיפול ניתן לנתח כל תקופה מסוימת, כי היא רפואה מונעת. לפעמים אתה צריך ללכת מחוץ לתחרות, יש מי שטבע תשלומים מעדיף להיות כך, לפעמים על-ידי ההשאלה, רק בשביל עושר להעמיד פנים, מעין החיים בדיונית, בלי לחשוב כי אם היו פשוטים יותר חיו בצורה יותר ייתכן כלכלי לתת יותר איכות חיים, ללמוד על מדינות אחרות, ליהנות מעברילהעניק חיים טובים יותר לילדים שלהם, כי אם כל אחרי אתה חולה, אתה נופל למיטה, לא כל כך ייעלמו תוך זמן קצר מאוד, תהיה התנגשות עבור הילדים שלך אם הוא שהם יכולים הקדמי. זה חייב להיות זמן של השתקפות, אתה פשוט escriboa ולכן אתה חושב עליה לתכנן את החיים שלך. מורה צרפתי, עיתונאי, משורר, פזמונאי, יליד קובה La Habana, האישה כריזמטי עמוק, אוטודידקט, אשר נתן הרצאות עזרה עצמית מאז 1998.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.