מעקף קיבה, לרדת בגדול

ג'ון Beissert מספר את הסיפור, ומעוררת לאחרים לרזות כמוהו. ג'ון Beissert שקל ליש ט 238, נפלה כ 136 קילו על פי הניתוח שלו כאשר הוא החליט לעבור ניתוח בריאטרי כדי להפחית משקל, היה היום לבתו פנתה 16 שנים. הם נפגשו עם כמה חברים ובני משפחה לארוחת ערב כדי לחגוג את יום הולדתה, והתחילו להתבדח על עודף משקל על ידי יוחנן. בתו, Britni, כעס הוא נאלץ ללכת לשירותים לבכות בלי שהם יראו את זה. באותו זמן, ג'ון הבין כי הבדיחות היו מספיקות, הראשונה פעם בחייו קיבל שאני אדם מהשמנת יתר. המגיעים בבית, הדבר הראשון שהוא עשה היה והבט במראה, גם לא אהב את מה שראה: אדם מאוד שמנות ודיכאון. זה היה לאחר מכן כאשר החליט לטפל בעצמך, לרדת במשקל כדי להיות מסוגל לטפל משפחתו.

כל כך רציתי לשנות. לזכור באותו הלילה, ג'ון יש תקוע במקרר שלך תמונה עצמך ואת הבת שלך ביום ההולדת שלה. זה היה היום האחרון שבו קיבל שלהם השמנת יתר כעל משהו כי לא היתה אפשרות לשנות. בנוסף, כאשר אתה מסתכל על תמונה זו, אתה יודע שאתה לא לחזור למה שהיה לפני. אחרי שעברתי דיאטות קפדנית, תרגיל, סדרה של שינויים קטנים בחיים שלך, בסופו של דבר היתה לעבור ניתוח מעקף קיבה, אשר שינה את חייו. הוא חי עכשיו השראה לאחרים לבצע את השינוי הדרוש על-ידי החיים שלך.

ג'ון אומר, ' אם אני יכול לעשות את זה, אתה גם. " ג'ון אומר, הוא עבר ניתוח מעקף קיבה מסיבה פשוטה אחת: כי אני רוצה לחיות. לפני הניתוח, ג'ון סבלה שני התקפי לב. בנוסף, היו לו לחץ דם גבוה, בצקת חמורה בשתי הרגליים, מחלת הכבד, אזהרה כי אם לא בקרוב למטה משקל, לא יחיה זמן רב. ב- 2007, לפני שתחליט על הניתוח כדי לרדת במשקל, ג'ון ראו בטלוויזיה, נצפתה סרט דוקומנטרי גבר צעיר שהיה בן 16 כאשר הוא שקל יותר מ- 200 קילו. צעיר זה, ברנדון בנט שאב את ההשראה ג'ון Beissert. לאחר מכן ג'ון יש קשר עם המפיק של הסרט התיעודי, אנג'י פלורס, שהפך עד מהרה חבר, יועץ של ג'ון על הניתוח. ג'ון חקרו את כל מה שאתה צריך לדעת על הניתוח, כולל את ההליך, סיכונים, מה יכול לאכול, וכו '. כמו ג'ון החלו לחיות את חייו כאילו הוא עוברים ניתוח הוא באמת. הוא החל לאכול רק 1,200 קלוריות ליום, שמאל משקאות קלים, סוכר, לשנות אותם, פירות וירקות. הוא גם התחיל להתאמן, בתחילה הליכה סביב הבלוק בו התגורר, לממש את ארבע שעות כיום אינה. תוך חודשים ספורים, ג'ון איבד כ 30 קילו לפני הניתוח. אז המבטחת שלך יכול לשלם ניתוח baratrica, ביקש כי החוצה עם פסיכולוג מי לשקול אם זה היה מתאים הניתוח. הוא בילה יותר משנה אחת אשר לה חברת הביטוח ישלם עבור הפעולה שלה. כשנשאל על ייעוץ למשפחה שלו, אחרי לאבד את 30 קילו, יעץ לו להמשיך ולעשות דיאטה ופעילות גופנית, מאז זה כבר עבד לו. אבל הוא לנכון לבצע ניתוח, למרות שזו היתה החלטה קשה. במראה הפיזי, ג'ון תרגול ארבע שעות ביום, והיה רגשית לעשות שלום עם עצמך, לסלוח לעצמך, לאחרים שלה סביב. הוא החל להאמין כי הוא ראוי חיים טובים יותר, כמו גם בניו ואשתו. לעבור ניתוח מעקף קיבה החיים שלך השתנה. למעשה, הוא החל לחוות שינויים מרגע שהחליט לרדת במשקל. כעת הוא דוגמה לעקוב, נותן את עדותו לעזור לאחרים במצב זהה. ניתוח הקטנת משקל v מציע שינוי סה כ חייהם של אנשים עם השמנת יתר. מעז עצמך ולשנות את החיים שלך. פסיכולוגיה Cecy גרסיה דוראן גרסיה Cecy Bariatric סיים בפסיכולוגיה, פסיכולוגיה מומחה Bariatric או השמנת יתר, אוכל, הפרעות רגשיות. בוגר ELPAC (חינם אסכולה) פסיכולוגיה AC).

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.