מי צריך לעשות כסף באינטרנט

באינטרנט, הרבה מידע והצעות, תודה לכל מי שלכאורה יכול מיד להתחיל להרוויח. כן, יש תחומים שבהם אפילו אידיוט יכול לעשות כסף, כגון גלישה, ארנקים קסם השני חוויה מרגשת שיכול ללמד אפילו דוב. אבל אם אנחנו מדברים על עסק רציני, וזו ההבנה שלי לפחות הקמת נציגויות באינטרנט ביעילות מקדם (שותף) שלך מוצר / שירות, ואת היותר – יישום של שירות כגון "חברים לכיתה" הידוע לשמצה, אשר יהיה יום ולילה כדי לסמן את האנשים. ספק אם זה יהיה לשאת את הכוח. אז, מה הם הכישורים הבסיסיים הדרושים על מנת להצליח. למעשה, הכל פשוט (כמו תמיד, וקשה באותו זמן). צייר אנלוגיה יחד עם העסק off-line כל, זה צריך להצליח: מוצר טוב (המותג) ייצור יעיל של המוסמכת ניהול נכון של היתרון התחרותי של מדיניות השיווק והפרסום, וכו ' אתה יכול להמשיך, אבל אם לפשט, אתה יכול לקבל ערכת פרימיטיבי שיווק, ייצור, קידום, וכל זאת תחת ניהול טוב שליטה.

כמובן את ערכת פרימיטיבי, ואני לנקר מומחים ומומחים יכול, אבל הכתיבה היא פופולרית. עכשיו, דוגמה של תוכנית זו פשוט עבור העסק באינטרנט: 1) אתה צריך לדעת את הבסיס של שיווק כדי לבחור בנישה שבה יש דיג שבו אתה יכול לתפוס חתיכת נפילה בעבר הפה של כרישים. היכולת לנתח, להשתמש בכלים סטטיסטיים לניתוח. 2) השני הוא ייצור. אנחנו מתחילים עם הארגון של מקום העבודה. אנו מניחים כי השיחה על הבלוג אתר, או חנות מקוונת. על מנת להתחיל בלוג, אפילו על שירות חינמי, אתה צריך לפחות להיות בטוח המחשב למשתמש, ויש לי מושג מה האינטרנט.

בלי זה אתה יכול לחיות, אך גם מיומנויות בסיסיות רצויות, גם אם ה-HTML (XHTML) / CSS, עיצוב בסיס ושימושיות. 3) שוב, הייצור, אבל אחרי עבודה של מקום העבודה – יצירת זרימת העבודה. הכנו כבר את הקרקע, אתה צריך למלא התוכן שלה, סחורות, או מה אתה עושה שם. אתה צריך לדעת קצת רוסית (או אחד שבו תוכלו לכתוב.) לא בהכרח להיות עיתונאי ופובליציסט מקצועי או, אבל היכולת איכשהו לחבר שתי מילים צריך! אם המוצר שלך הוא לא רק טקסטים, המוצר הזה הוא גם עדיין צריך ליצור, ולאחר מכן עוד כדי לשמור ולפתח. 4) קידום האינטרנט. למעשה, זה מתחיל בשלב של יצירת תוכן – הבנה בסיסית של המנכ"ל, מלבד פרסום, שיווק, יחסי ציבור. 5) ניהול, שם גם בלעדיו, גם אם זה מיקרו! הנה חבורה של הופך מעניין. אם אתה עושה הכל לבד, אתה חייב להיות מוכן לעובדה שאנחנו צריכים לפחות הבנה בסיסית על הדברים האלה. גם אם אתה מתכוון לחלוק עם מישהו לובש, אתה צריך לדעת משהו כדי להיות מסוגל לשלוט כראוי את התהליך. במקום בסך הכל מציע לך רשימה של מקצועות הקשורים לעסק באינטרנט שבו רצוי להיות "בסיס" על מנת ביעילות להתחיל להרוויח כסף באינטרנט: 1) מומחה שיווק (במקרה זה, שיווק באינטרנט) – להבין ולהחליט איך זה מי vparim! 2) פסיכולוג כדי למצוא את "המפתח" לשותפים, לקוחות האינטרנט בקהילה בכלל. 3) שר – לעבוד ביעילות עם התכתובת נכנסות ויוצאות -). 4) מנהל – כדי לנהל את הפרוייקט 5) "The Negotiator" – לשכנע מישהו לעשות משהו עם ברכתו של שיווק באמצעות עקרונות הפסיכולוגיה. 6) יחסי ציבור – להפוך את התוכן, לכתוב מאמרים, הצעות עסקיות. 7) מעצב – להיות רעיונות על איך לא לעשות כך שהלקוח לא נעלמה מהאתר. 8) מומחי השימושיות – יש רעיונות על איך לא לעשות כך שהלקוח לא להקיא באתר בזמן שהוא מנסה לגרום לו 9) מומחה פרסום ויחסי ציבור – "פטיש" מנכ"ל משווק 10) מומחה – לראות את האשליות שלך היתה הזדמנות לקנות לא רק אותך ואת שני האחרים שלך. 11) פרויקטים המפתחים – טוב, בלי זה אין לאן לא להגיע. 12) ראש – בראש הכל. וזה לא כולם, אבל הדבר החשוב הוא כי באזורים רבים באמת צריך רק את היסודות, השני ידע נרכש במהירות ובקלות. באופן כללי, יש רצון – "Going – יהיה להשתלט על הכביש". אם למישהו יש על זה ויכוח, מציע להרחיב את הרשימה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.