מהו רכב מכירות פומביות יפן?

מהו רכב מכירות פומביות יפן? מספר רב של כלי רכב טכנולוגיה מיוחדת ביפן נמכרת דרך מכירות פומביות אוטומטית. הראשי עקרון-קונה אחד מי שמשלם מחיר העליון. התנאי של הרכב קניית מכונית במכירה פומבית, הקונה מקבל מידע מלא ואמין אודות המאפיינים הטכניים של המכונית: מרחק, נזק, וכו ', אתה קונה מכונית במכירה פומבית:-לא גנובה; -מובטחת אין תאונות; -לא טבעה במהלך המבול. תוכלו לקבל מידע מלא על העסקאות לפני ביצוע הרכישה. הקונה סיפק תמונות ותאור מלא של המכונית מציג כל המכונית פגמים. (מכירה פומבית גיליון/סימון-list).

הצעה מכרזים נהל-מכירות פומביות, דילרים, כלומר אנשים עושים את הזכות לקחת חלק במכרז, ושחקנים לקנות מכוניות. סוחרי עוסקת הן קנייה ומכירה של רכבים. . לא כל אחד יכול להפוך סוחר, זה דורש השקעות פיננסיות גדולות, על מוניטין ללא דופי. אם הדילר פומבית מנסה למכור מכונית גנובה או להפוך מונה מד מרחק "טוויסט" למכור. אותם לרכב, זה יכול להיות משולל הזכות להשתתף במכירה ללא הזכות של התאוששות. אסורה הכניסה הזר מכירות פומביות אוטומטית. שרשרת של יפנית מאוד יפני רשת מאוד הממוקמים במחוזות השונים המדינה.

בדרך כלל מכירות פומביות הן חלק בכל מכירה פומבית של האגודה. יש מערכת המכרז הבאים: לפנות לסוכנות, האא, USS, ג'ו, ומספר אחרים פחות או יותר ידוע, התמקדות על קניינים שונים. רוב מערכת מכירות פומביות גדולות היא USS, אשר כוללת מכירות פומביות שונים 7-8. If you would like to know more about חברת טבע, then click here. סוחר הרשום עלול להשתתף הפומבית, המתרחשים בכל אחת במכירות פומביות, חלק של המערכת. הרוב מכוניות למכור בכללותו, עד לגבול של מכירות פומביות אוטומטי ממוחשב. המכירה של כל מכונית (הרבה) לוקח רק כמה שניות. המכרזים הגדולים (כגון USS טוקיו) מציג למכירה בו זמנית יותר מעשרת אלפים כלי רכב וציוד שונים.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.