מדוע הכרחי שיהיה לו אתר אינטרנט כדי להשתתף תוכניות שותפים?

הרבה כבר נכתב על מהן תוכניות שותפים. אנו יודעים כי למכור מוצרים מאנשים אחרים, מבלי שיש המוצר או השירות שלך היא דרך משפטית, כנה ונכונה להרוויח באינטרנט. אולי זה אפשרי למצוא באינטרנט אחר כך טוב כדי להתחיל להרוויח כסף באינטרנט ללא צורך את המוצר שלך. אפילו נשקף נוף איזה חכי עם זה, אתה יכול למכור באינטרנט, השתתפות בתוכניות שותפים מבלי אתר אולי הם צודקים, אך אני בספק. כי אני מאמין כי אנשים קונים למישהו שכבר יש פרופיל ברשת האינטרנט, אשר משדרת ביטחון דרך הפרופיל שלך, הפרופיל הזה רק מושגת באמצעות אתר אינטרנט או בלוג.

מלבד זאת, קשה. הסטטיסטיקה אומרת בתיוג אנשים רוכשים על הביקור הראשון שלך הקישור בין שותפים. דרושה לך מערכת מסודרת של מעקב של הקונים הפוטנציאליים, אנשים המעוניינים, להסביר את הפרטים ואת היתרונות ברור, מפורט, המתקדמת תהיה, רכישת המוצר בהתאמה. כל הודעה הנשלחת בתוך מערכת מעקב קירוב יותר לרוכש פוטנציאלי ביצוע הרכישה ולהיות קונה אמיתי. קרי, קשה תהליך המכירה, לפעמים מ-7 ל 20 הודעות שנשלחו, עד אחד לוקח את ההחלטה לקנות. שיחק גם שמתי לב מוזרות נוספת של מכירת מוצרים של שותפים תוכניות עמודים: מלבד המכתב המכירה של המוצר, גם כולל טופס מנוי בלבד ללא תשלום או כדי להוריד דוח חינם – אסטרטגיה טובה מאוד! הבעלים של המוצר הוא יצירת רשימה של אנשים פוטנציאלי או בעצם מעוניין במוצר שלך. ואני גם יוצר את הבסיס עבור מכירת מוצרים עתידיים או התוספות שלו. נניח שאני מעוניין על-ידי תוכנית שותפים, אין לי אתר, אך התחלתי לקדם את הקישור של שותפים שהיא מספקת לי את אתר האינטרנט של התוכנית שותפים.

מה קורה אם אני אתחיל לקדם את המוצר לפני ללא אתר משלי, מערכת המעקב שלי? אולי אתה . אני נהיה עוזר הבעלים של המוצר אני מקדם לבנות את הרשימה שלך. לא שלי, אבל זה של החברה או הבעלים של המוצר על איזו תוכנית שותפים שנרשמת כמנוי. אני נעשה כל מאמץ כדי לקדם את הקישור בין שותפים ואני ישלח מבקרים לאתר האינטרנט שלך. רבים מהמבקרים שבאו אל אתר האינטרנט של המוצר דרך הקישור שלי להירשם כמנוי לרשימת שלך, כי השירות ללא תשלום המציע יעניין אותם. סביר כי מישהו ביצוע הרכישה, אני מרוויח העמלה שלי. אבל מה יהיה עם עשרות, מאות ואף אלפי בעלי עניין כי אני יצרתי, אבל זה לא קנית כלום? אולי אני יידעו לעולם שום דבר עליהם, כי שלחתי אותם ישירות כדי להירשם כמנוי לרשימת מן הבעלים של אתר האינטרנט של המוצר! הבעלים רשימת ימשיך והמשכו עבור מוצר זה גם יגרום להם הצעות של מוצרים אחרים על בסיס ייחודי, בלעדי מציע מוצרים נוספים או מוצרים של תוכניות שותפים בשזה משתתפת משלו. למנויים הם הגיעו האתר שלך על הקידום שלי יפיק אותם הרווחים שוב ושוב, כי אם אתה רוכש מוצר פעם, סביר מאוד מוצרים אחרים גם לעניין אותם. אבל שלעולם לא יהיה עדות לכך. ויש כל זה מסיבה אחת, כי אין לי אתר משלי או מערכת המעקב שלי זה הבעלים של המוצר. מסקנה: לפתח עסק באינטרנט, השתתפות אפילו, תוכניות שותפים, בחשוב מאוד, אתר אינטרנט ומערכת טוב שאורגנה והוצאה אוטומטי מעקב ובניית רשימה משלך של מנויים. ברכות והצלחה רבה אל כל טטיאנה Doyna, מחבר של האינטרנט ליזמים.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.