לשחרר את הפוטנציאל האמיתי שלך

לפני כמה זמן השתתפתי מסיבת יום הולדת, פגשה בחור צעיר קרה רק על 30. אני אומר צעירים כי כאשר אתה 47 שנים, שהוא צעיר! דיבר איתי על הקריירה שלו בחברות החברה, שבו היא עובדת מזה 3 שנים. חואן התלוננה על שעות עבודה ארוך? השעות 7:30 11:00 בבוקר עד 10:00 בימי חול ובסופי לעתים קרובות. הוא קונן את העובדה כי הייתי עייף ולא ללחץ, אז היה כי כל עמיתים אחרים. שאלתי אותו למה הוא המשיך לעבוד שעות אלה הוא השיב: "הוא צפוי.

אנשים הם להיות מפוטר ומעוניין לאלו שנשארו לשמור על מקום עבודתם." הוא חש כי אם הוא לא עשה כך אלה שעות מגוחך שהוא גם יהיה מתוך העבודה. השאלה הבאה שלי היה "מה אתה הולך לעשות אודות המצב שלך כדי לשנות אותה?". ג'ון הגיב 'nothing'. לא היה לי מספיק אנרגיה כדי לעבוד בחיים שלה. יש גם שאלה אם הוא עשה כמה קורס להתפתחות אישית, הוא השיב כי הוא השתתף החברה מפעילה אותם. מעולם לא השקיע שלו זמן וכסף עושה משהו חיצוני. לקחת הפקד חשף יש עצמך מאשר אנשים לא להשקיע זמן וכסף עצמם תלויים המעסיק לשלם עבור ההתפתחות שלו ריקוד למישהו מלודיה יותר. השאר את עתידו בידיו של אדם אחר.

למעשה רוב האנשים סחיפה לאורך חיי שהכול אשר הופץ אליהם. יכול להיות שהם לא"להציק" להשקיע זמן, כסף או אנרגיה בעצמם. הוא הרבה יותר קל לצוף עם הקהל. עריכת רשימת מצאי לך אותו אנחנו דרך חצי שנה נוספת. הגעת המטרות שלך השנה? ביצעת חיובי שינויים באזורים של קשרי גומלין, כספים, קריירה, בריאות, רווחה וכדומה אתה יותר טוב השנה מאשר בשנה שעברה?? האם שהם עוברים קדימה או אחורה בחיים שלך? אתה שמח? אתה שמח? זוהי שאלה מעניינת לשאול. לעבור דרך התנועות בחיי היום יום או נלהבים לקראת ולאן אתה הולך? המילה האחרונה אם אתה רוצה להיות המנהיג של החיים שלך, יותר מאשר הרצון הבאים, יש לנקוט צעדים. ומתי לנקוט בפעולה? עכשיו. אם אינך יודע לאן הוא מכוון, וכו ', קבל רכב של החיים. אתה תהיה מופתע כמה מהר זה להתקדם בכיוון הנכון. אני לא צריך עזרה? באפשרותך לעשות זאת בעצמך? זה נפלא. אז למה אתם מחכים? קבל נע היום. אודות המחבר: לורנה Pirihi, הבמאי של הסדרן Office היא אוסטרליה צוות פרודוקטיביות המאמן לוריין מתמחה בעבודה עם מעסיקים מציג אותם באופן דרמטי איך להגביר את תפוקתם, להפחית את הלחץ הפרעה בחיים שלך, יש יותר זמן כדי ליהנות מהחיים שלך. אנו מציעים מגוון רחב של שירותים ומוצרים, לרבות: אימון עבור בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע ספרים, תקליטורים של סדנאות ומצגות תכנית מפתח תקליטורי Dvd מקוונים, חניכות לקחת ומידותיו היום אותו! צור קשר עם לורן לדון את הצרכים הספציפיים שלך ב-

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.