להפסיק טיפול בלייזר ללא עישון ועל מערכת העצבים האוטונומית

על פי מי, טבק הורג עד 50% מעשנים. עם זאת, נצרך נפוץ ברחבי העולם מאז נמכר במחיר נמוך. גם שנמכרו באגרסיביות, לא לקחת את המודעות לסכנות, והמדיניות הציבורית נגד צריכת שלהם אינם עקביים. שלושה מתוך כל ארבעה מעשנים, על הסכנות של טבק, רוצה להפסיק לעשן. רק 5% מאוכלוסיית העולם מציעה שירותים מקיפים לטיפול לטבק. קשה למעשנים להפסיק את ההרגל ללא עזרה, ורובם חייבת להסתמך על אותה להתגבר על התלות שלהם. טיפולי גמילה מעישון עשוי להיות תרופתי תרופתי. טיפול תרופתי כמו מדבקות ניקוטין, למזער את תסמיני גמילה, אבל זה שומר המטופל עם התמכרות אותו.

בנוסף ליעילות הימנו, הוא רק 30% ל- 1 שנה מעקב. במסגרת טיפולי תרופתי, טיפול בלייזר הוא אלטרנטיבה יעילה מאוד, כי זה לא תרופתיים המושרה, לפרוצדורה חיצונית, לא פולשני, ללא כאבים וחום. בנוסף לא תופעות לוואי עם יותר מ-70% יעילות. המונח של טיפול בלייזר או לייזר אוריקולותרפיה, הוא מתייחס הגירוי עם לייזר, של אותן נקודות רפלקסים של האוזן. נקודות אלה היא מקורה של הדיקור הסיני העתיק, למרות somatot?pica תעדו אותם אזורים שונים של האוזן, מפותח בצרפת המודרנית. הלייזר בשימוש הוא בעוצמה נמוכה.

קרן זו היא קרינה אלקטרומגנטית, אשר מופק כתוצאה הפליטה של אור אין-ספור אטומים או מולקולות יחיד. לייזר דיודה מוליכים למחצה כדי לתפוס, משמש לרוב היום. . הם יותר יעיל, כלכלי, קטן, לייזרים מיוצרים היום… נוירולוגיות להפסיק לעשן עם לייזר אוריקולותרפיה, חקירות מבוססים על תצפיות כרטיסיות מייצגים שער של מערכת העצבים האוטונומית (SNA) והמערכת האנדוקרינית. בלוטות שליטה SNA שריר הלב, שריר חלק. זה מווסת תהליכים הכרה שומר על הומאוסטזיס כגון לחץ דם, חום הגוף, נשימה, וכו '. פעולות אלה של תוכנית השירות NSS הם אוטומטיים האוזניים הן בעיקר inervadas על ידי התועה, אשר שייך החטיבה הפארא-סימפתטי דברים השתנו. הלייזר להפסיק לעשן, מוחל במספר נקודות האוזן המייצרים גירויים לנוע על ידי ענף מביא העצב התועה, שהם מגיעים לגזע המוח, תלמוס, גרעינים שונים של חוט השדרה באמצעות הנוירונים preganglionic. ליצור גירוי רפלקסים אוטומטי, הכרה זה להתאים ולייצב את הפונקציות SNA: מחזור הדם, מערכת הנשימה, העיכול, וכד'. השליטה אי נוחות הקשורים עם סימפטומים של גמילה למעשנים וללא התחושה של רגיעה מרגישים חולים לאחר טיפול בלייזר, הם קשורים ההפעלה ו אפנון של מערכת העצבים האוטונומית. ביבליוגרפיה 1. מי דיווח על המגיפה הטבק העולמי. MPOWER חבילת תוכנית, 2008. 2 קר, C.M., לאו, ת & Spielholz, N.I. נמוך בלייזר על הגירוי של Acupoints על גמילה מעישון: אקראי כפול-סמיות, מבוקר פלסבו ניסוי ומובנים למחצה ראיונות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.