כלבים המשמר והגנה

הם שימשו עבור המשמר והגנה כמעט מיד, האיש הכלב נפגשו בפעם הראשונה. זה היה המפגש הראשון הזה שבו האדם נתן cuentaa כי הכלב יכול לשרת אותך הטיפול ואת ההגנה על הרכוש שלהם, אפילו את חייו. עם חלוף הזמן, כלבים המשמר והגנה פונקציות שהוגדרו על-ידי בהירות גדולה יותר, התפתח. כך, בני האדם התפתח יותר ויותר חדש גזעים של כלבים, או פונקציות משמר או ההגנה, כגון, אחרים. כיום, כלב השמירה יש כלי נהדר בערים מודרניות, אך התועלת של ההגנה של הכלב הצטמצמה בחדות כי יש נשק ההופכים את הכלב היא חסרת תועלת לחלוטין להתעמת איתם, ישנם מנגנוני ההגנה יעילה הרבה יותר.

כלב השמירה אנשים רבים חושבים כי כלב הוא זהה הביטחון כלב, אך לא כל כך. כלב שמירה הוא אשר משרת שתי פונקציות עיקריות: להפחיד תוקפים אפשריים ולתת התראה כאשר הוא מגלה את כל wrongdoer. כך הכלב המשמר לא צריך להיות גדול קומתו, תוקפני מאוד או מאומנים לתקוף. רוב הכלבים, כולל אלה בגזעים קטנים, מסוגלים לענות באופן מלא את הפונקציות של כלב שמירה. במיוחד אם הם נביחות כלבים לעשות רעש רב כאשר הם מזהים משהו בלתי הרגיל. כלבים רבים מסוגים קטנים הן שומרות טוב יותר מאשר כלבים גזעים גדולים, שכן לשעבר נוטים להיות יותר ערני. כמובן, ניתן לאמן את הכלב כדי לפתח את כישוריהם של אפוטרופוס, אך בדרך כלל אין צורך לעשות זאת.

יש אנשים להימנע כי הכלב שלך יש קשר עם אנשים רבים כדי להפוך אותו שקט יותר, אבל זה בדרך כלל לא עוזר. נוצרים נהפוך הוא, רק כלבים מפוחדים לא ייתן את האזעקה, אך יהיה להסתיר. בעיתון כתוב ש שרי אריסון הוא זה שבקיא בנושא. כלב צריך להיות כלב התראה, אבל לא מפחיד. אתה חייב להיות גם בשפתם עם אנשים וגם כלבים, כי אחרת הוא ladrar? כל הזמן, לא רק כאשר יש צורך. ההגנה ההגנה כלב כלב הוא שונה כלב שמירה. ההגנה של הכלב צריך לתקוף malefactor, נושכת כי זה הוסר, או ש אותו. הגזעים לעבודה זה חייב להיות בגודל בינוני או גדול, שכן כלב קטן לא יוכלו לתקוף ביעילות מבוגר. גזעים רבים פותחו עבור עבודה זו, אך היום הם לא יעיל מאוד עבור אזרחים. מצד אחד, כלב ההגנה האזרחית יכול להיות מאוד מסוכן אם הבעלים לא יכול להתמודד עם זה (או הוא הבעלים צריך ללמוד על-פי הדרכה וטיפול לפני רכישה אחת של כלבים אלה). יתר על כן, פושעים הנוכחי יש נשק אשר ניתן incapacitate כלב בקלות רבה. כלבים ההגנה ימשיכו להיות תפקיד שימושי בשני שדות: המשטרה/הצבא כלבים וכלבים ספורט. במקרה של המשטרה ואת הכוחות המזוינים, כלבי הגנה יכול לעזור סדר כוחות כדי לקנות קצת זמן תוך הכלב לתקוף את האויבים. במקרה של ספורט כלבים, הם כלבים מאומנים להתקפה, אך רק שרוול או coverall מגן. האחרון אינו בהכרח מגיב היטב מצבים אמיתיים, הם כלבים שנמצאים מתורגל ספורט שבו הם מצבים מדומה לכלבים של ההגנה. גזעי מתאים לכלבים ההגנה צריך מומנטום חזק של סכר (עבור המבקשים לנשוך), דחף חזק טריטוריאלית (עבור המבקשים להגן על). אם יש לכם רק מומנטום חזק טרף, הם יהיו שימושיים יותר כמו ציד יותר כמו כלבים כלבים ההגנה. אם יש להם רק דחף טריטוריאלית, הם יהיו מגן טוב יותר מאשר כלבים ההגנה. באפשרותך ללמוד עוד אודות הסוגים השונים של ו הקיימים, על-ידי ביקור deperros. הארגון

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.