כי זה חשוב לאכול את ארוחת הבוקר

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום מאחר שהיא מעניקה לנו אנרגיה כדי להתחיל את היום; תזונה טובה נותן לנו פחמימות, שומנים, חלבונים, ויטמינים ומינרלים זה הגוף שלנו עובד היטב ומקבל כל הגוף, מה שאתה צריך עבור ביצועים טובים. כלומר FASTING הוא המצב שבו הפרט מציג צריכת מזון מתחת לצרכים שלהם או את האוכל חוסר מוחלט. לא רק חוסר מזון, אם לא גם חוסר חומרים מזינים (ויטמינים ומינרלים). כיום אנשים רבים לגדש הוא, אבל האוכל מקור צורכים מוסיפה אותם דבר של ויטמינים ומינרלים אשר ידוע כקלוריות ריקות. סוגי FASTING FASTING חלקי: כאשר ארוחה רק יום או כמה שעות זה לוקח בין מזון אחד למשנהו. כאשר ארוחת בוקר מאוחרת מאוד כבר ולניקוי הגוף עובר שינויים, על-ידי שבעת שאנחנו חוזרים לאכול את הגוף מאחסן את כל האוכל כי הוא מאמין כי הם שוב תעשה לסבול, הנה בא עצירות ובעיות של.

סה כ FASTING: כאשר מקבל דבר של המים היחיד של מזון. מה קורה במהלך צום 1. גלוקוז נמוך, אנו מרגישים חלשים וחסרי ישע. אתם יכולים להגיע להתעלף. 2. הורמוני בלוטת התריס טיפה, אשר יכול להוביל אותנו בלוטת התריס. 3.

את חילוף החומרים שומר מזון שבלע בעבר כדי לשרוד אשר גורמת לעצירות, עודף משקל. 4. אנחנו נמצאים במצב רוח רע ויש לנו בלי אנרגיה עבור פעילויות שכן הגוף נותן רק את אנרגית הגוף עבור פונקציות חיוניות. נשימה, איברים, לשמור על טמפרטורת הגוף, וכו ' אתה רוצה להימנע FASTING? ארוחת בוקר 1 במועד קטן שהתעוררנו. שעות מקסימום 2. 2. לאכול כל 4-5 שעות. 3 לעשות 3 אור 2 חטיפים וארוחות כבדות. 4. אנחנו חייבים לאכול מאכלים עשירים ויטמינים, מינרלים וסיבים. כגון פירות, ירקות, דגנים מלאים. מומלץ כי כאשר אתה מתעורר בתוך שעתיים המרבי עבור ארוחת בוקר, אם לא הגוף מתחיל אותו רישום מהיר, זה הולך לתת עיכול טובה יותר ואת ספיגת מזון שבה נוכל להשיג דרך בריאה מדוע ארוחת בוקר היא הארוחה יותר טוב כמות של היום. ברכות אוולין L.N. Schiebeck אוולין תואר Nutriology, בוגרת הפקולטה ההנקה Nutriology של צ'יוואווה דה של Autonoma המקצוענית במקסיקו צ'יוואווה.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.