כיצד לפתות את שפת הגוף זכר אלפא

לראות גבר עם מעמד גבוה כמו בראד פיט או ג'ורג קלוני או המנהל של החברה שבה אתה עובד, תבחין כי הם עוברים באופן שונה מזה של שאר אותנו. הם פולטים תנודות חיוביות, בשל כך, הנשים הן רטובות סביבם. באפשרותך גם ליצור את ההילה הזאת. זה יגרום לך מושך בעיני נשים, יהיה יותר קל לך לכבוש כל אישה. היה מבחין את הטופס באת המבט הזה. על החברים שלך כאשר הם כל עצבני? הם מחפשים על הקרקע עם תצליבי את הידיים, הם חסרי מנוחה, רעד קולך, קצת? מדובלל. מתי פולטים סוג זה של שפת הגוף, אותן נשים לא רוצה להיות לידך. עכשיו, חושב שאתה יודע, חבר'ה שיש להם הצלחה עם נשים.

. יש להם נשים סביב כמו זבובים כדי דבש, והכל בגלל שפת גוף מעולה… ? אז, מה מספר אחד סודי בין בעלי מעמד גבוה ואלה עם מצב תחת? ואני לא מתכוון המצב הכלכלי, אבל למעמד חברתי גבוה. סביר להניח מנחש הזכרים. אלפא הם רגוע ובשליטה בכל הנוגע למצבים חברתיים. אתה לא טועה בהקשר זה.

הרפיה היא המדינה החשובה ביותר של המוח שבו אתה חייב להיות. עם זאת, יש כאן כמה טיפים כדי לפתח את הגישה ואת שפת גוף זכר אלפא (ואם אכן, חושב שזה קל, יש סיבה. יכולים שינויים אלו ברגע הלילה הזה צריך יותר מאישה אחת מנסה שיחה תשומת הלב שלך.): 1. לא ניתן להרגיש את מודאגת. לשכוח את הבעיות שלך, כי אתה לא יכול לפתור אותם לדאוג. אז הוא מבין זה, להפסיק לחשוב על מה יכול להשתבש. עושה חיים עכשיו, אני יודע שזה קל יותר לעשות את זה (אם להשתמש פתגם ישן אבל רלוונטי). בזבזת את כל החיים שלך לדאוג עד היום של היום במחשבות שלא לגרום לך להרגיש מודאג. אבל מה זה רגש שאנו מכנים "לדאוג"? כאשר אחד הוא חושב, הוא פשוט הפחד כדי. מה יקרה בעתיד. בעיקרו של דבר, אתה אתה מעניש את עצמך על תחושת אי נוחות עד שמשהו רע קרה. לא אין שום היגיון לוגי לדאוג לך ע י משהו שאינו כולל אחרונה! אז הפתרון הוא להימנע שוקל מחשבותיך מטריד. לזהות אותם לפי מה הם רעילים למצב שלך מבחינה רגשית, ותן להם ללכת. פשוט לא עוצרים התוצאות השליליות שגורמים לך להרגיש עצובה רצון לצמצם 90% מהדאגות שלך. 2. האסטרטגיה השנייה להירגע היא לנשום דרך הבטן במקום החזה. כאשר אתה נושם, תאר לעצמך כי אתה לוקח אוויר לתוך הקיבה. מרגישה את הבטן הוא מנופח כאשר אתה השראה ולהירגע כאשר אתה תפוגה. 3. מונעת מהם התנהגויות מילוליות לא כל כך מול של ההרפיה:-הפסיכולוג מהם כתפיים. -במצחה. -לשחק עם הידיים ו/או רגליים. -חיזוק שרירי הפנים. 4. להירגע כל השרירים האלה ולהפסיק את כל התנועות של חריץ. הזכרים השליטים להעביר בדרך כלל בלי חיפזון, כאילו היו בשליטה של הזמן. הביתים לחוצה ולעשות תנועות פתאומיות. לדמיין אותך שהם של הרגל ו תלך דרך בריכה, איפה התנועות שלך איטי ולא נוזל. 5. להירגע העיניים, העפעפיים. בטא גברים החזיקו שהעפעפיים פתוחים כי הם לחוצים. העיניים שלהם לנוע במהירות. במקום זה, מאפשר העפעפיים שלך לנוח. מצפה. זה רק נותן לב לדברים המעניינים אותך. בזמן שאתה שולט במצב, להפוך את זה טוענים לעצמך: אני מבחינה מינית, אני רגועה, ובשליטה. 6. אם מישהו רוצה את תשומת לבך, תזיז את הראש באיטיות תכונה נפוצה של הרבה גברים. Beta היא שהם כך להוטה להרגיש המועדף על ידי תשומת הלב של השני אנשים, כשמישהו מכנה אותם, צופה בהם לסובב את הראש מהר מאוד. את חושבת. זה כל מה שאתה צריך כדי ללמוד? שום דבר יותר שקר כי אלו רואים רק את קצה הקרחון.! להוריד וללמוד כל את טכניקות, טיפים וטריקים שאתה צריך לדעת כדי לפתות את ביקור האישה שלי.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.