כיצד למצוא במהירות דרך במוסקבה?

מישהו יודע על adage מצחיק אבל נכון מאוד: ברוסיה, הרוע טווין: טיפשים וכבישים. חשוב במיוחד היא הבעיה השנייה נתקל במישהו. בהחלט, אז רוצה לומר חייזרים. מהו אותו דבר למעשה, היא מהות הבעיה? איכות הכבישים של מולדתנו העצום נורא מסתבכת בשל העובדה כי הם לא יכלו לעמוד במספר כה גדול של מכונות. .

זה בלתי אפשרי פיזית, כי הכביש ארבע שורות- כיוון שתיים ועוד שתיים את ההפך לא יכול להתאים מחדש על הכביש בשמונה שורות. לעתים קרובות הוא הופך להיות דרך חד סיטרית. התוצאה היא מספר קילומטרים צינור ארוך, לא בתוך שעה אחת. במקרה זה, אנחנו נסה לעקוף את זה למצוא דרך אחרת להגיע אל מקומות שאנחנו צריכים. לאן נלך? באיזו דרך לבחור, אתה יכול ללכת לכיוון השני, ולבלות באותו הזמן. באחת היציאות הן לווין מערכות ניווט, יקרים מאוד, אינן מצדיקות את העלויות. היציאה השניה הוא האהוב של כל התיירים, מפת הדרכים בכל עיר בנפרד. למה את חושבת.

זה בתא הכפפות של כמעט כל נהג מונית מנוסים? . בדיוק! כי העבודה שלהם מהר ככל האפשר כדי לספק ללקוח במקום הנדרש. זה ממוקם באופן נוח מאוד… למעשה, זה יהיה מסוגל להבין את שאפילו ילד. תבנית שלה היא נוחה מאוד, מאז זה קומפקטי וקריא. אם אתה לא רוצה ללכת לאיבוד במוסקבה, שווה להתחיל העוזרת הזאת סבירים ומהימן. הכביש של ההון שלנו הוא מבולבל מאוד מורכבים. לא כל אחד יכול בקלות להתגבר מרחק מנקודה לנקודה עד לנקודה ב' עם עלות מינימלית. בכל רגע ניתן לבקש עזרה מן הנאמן יועץ מפות?דרכים, לפשט את החיים שלך.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.