כיצד לגנוב וכיצד לשמור את המכונית.

נניח כי המכונית אינה מותקנת אזעקה, immobiliser, נעילה מכאני gearbox, הוד, גלגל ההגה. 1. תוקף יכול לפתוח את המכונית נעל lechinki צריח המעצר, הרים או פשוט נשבור את הזכוכית. לאסוף את המפתח נעל התנעה או לשבור המנעול הגה רגיל, במיוחד עבור מכוניות במשפחה אינה קשה, שהוא נשאר כדי לחבר את החוטים ולהתחיל את המנוע. זה להימנע מכך, ואף על פי kakto ולהאריך את זמן הגניבה, אתה צריך להתקין אזעקה עם חיישן. 2.

החוטף פתחה את דלת המכונית, מיד zapishhit המכונית אזעקה אזעקה ו חוטפי לפתוח את מכסה המנוע ומנסה obeztochit' ניקוי בתחילה את klemu עם הסוללה, אם הסירנה מודולארי ואז הפיכתה לא תוביל להשתיק (אם המכונית אזעקה עם הביפר, ואז מייד zapishhit מחזיק מפתחות אזעקה), חיבור חוטים, אחת לא תוביל ההשקה של המנוע יהיה צורך למצוא, לחבר את המנוע נעל ולהתחיל את המנוע. ההחלטה להתקין אזעקה עם הביפר זה יהיה בקשר עם המכונית שלך, התקנת מנעול נוסף להתקין את המנעול הוד. 3. החוטף יש בארסנל שלה מערכות האזעקה סורק. לאחר שנסרקו המכונית אזעקה המכונית נפתח כאילו במחזיק המפתחות שלך. לחבר את החוטים מנוע ולהישאר איום ונורא.

התקנת הפתרון אזעקה אוטומטית עם אימובילייזר קוד ההתקנה דינמי. 4. החוטף עדיין נסרקו אזעקה או סירנה orushhuju מנוהל kakto מחובר כל המנעולים והתחיל את המנוע. הגנה מכנית החלטה 1 התקנה של מנעולים נוספים על ההגה או נעילת התקנה PPC פתרון 2 להתקין אזעקה או אימובילייזר עם מנוע נעילת האלחוט. מנעול כזה עדיף להתקין בתא מנוע, לסגור היטב את מכסה המנוע. 5. החוטפים לפעמים לעבוד עם המאבק נגד כייסים בהתוכנית הבאה: מפתחות מושך האסלר (בדרך כלל באופן מרכזי קניות גדולים), מחזיק מפתחות של איתות ומעביר את ugon'shhiku, אשר נכנס הרכב פותח זה ואת כל מפתחות מנעולים ועוזב. ההחלטה 1 אף פעם לא נושא את המפתחות התנעה עם המפתחות מכני ומנעולים אזעקה התיקים המרכזיים החליט להתקין 2 מנוע סודי. 6. לפעמים את המכונית גונב רק אנו ממליצים הגרר. ההחלטה להתקין GSM GPS אזעקה מערכת עם חיישן תנועה, חיישן מיקרוגל. פתרון כללי של מנעולים מכני יותר, משתלב, סדר מנוע נעילה גדולות ורחבות יותר מחוכם ככל שלוקח פגיעה החוטף. לדוגמה ugon'shhik לראות את הטירה של PPC ולזרוק אליה לא לחפור.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.