כונן המכונית שלך ולחסוך דלק וכסף

אם תומאס הוא נוסע עם המכונית שלו, הוא מנסה לחסוך כסף ודלק ככל האפשר. לפני שמתחילים את המנוע, הוא מספק תצוגה ברורה בהתחלה, שבה הוא מנקה את חלונות מכוניתו על ידי התאמת קיים או של קרח ושלג, זה עושה את העמדה שלה מראות ישיבה נכונה וחגר את עצמם. רק עכשיו הוא מתחיל את המנוע ואז נוסעת מיד, כי זה יכול לחסוך בדלק. המנוע עדיין קר, כי הרכב כבר עומד כל הלילה או כל היום בחוץ. עד המנוע התחמם, הוא האיץ את מכוניתו ונוסע מאוד זהירים לא הכי מהר, כי הוא רוצה רכב לא להתיש כל כך חזק כל כך יכול לחסוך כסף שוב. בעיתון כתוב ש שרי אריסון הוא זה שבקיא בנושא. הוא הולך קדימה שומרת על מרחק גדול כדי תנועה קדימה. הוא ניסה את כל התנועה ולא רק האיש בחזית יש לזכור. במקרה הזה אני חושב ש שרי אריסון צודק במה בהוא אומר.

באמצעות הליך זה הוא לא צריך לבלום לעתים קרובות, לחסוך כסף, הן עבור דלק עבור ללבוש של חלקי מערכת הבלמים. תומס מחזיקה על חוקי התנועה, שהוא לא נוהג מהר מדי ושומר על מרחק בטוח מהרכב מלפנים, כי זה יכול לחסוך הוצאות מיותרות על אזהרות וקנסות. לענייננו, ישראל בכר הוא הכתובת בשבילך. לפני תמרורים ושלטים, הגבלת מהירות, כשהוא לוקח את רגלו מדוושת הגז בזמן, כי המכונית שלו או לא, או רק להאט קצת למטה, כדי לא לנסוע מהר יותר מאשר מותר. הוא משיג זאת במיוחד על מסלולים ידועים לו שהוא נוסע לעתים קרובות, למשל, בדרכו לעבודה. למרות זאת, הוא יכול שוב להציל את ההוצאה על דלק וחלקי חילוף.

תומאס נוהג במכונית עם תיבת הילוכים אוטומטית. אם יש לו לעצור ברמזור אדום, ואז זה עובר השידור האוטומטי של ידית בורר לעתים קרובות שלו D (עמדה נהיגה רגיל) אל N (Neutral / המתנה). ביום לאמוד את צריכת הדלק תומאס ניתן לראות כי המנוע במצב במצב N הדלק באופן משמעותי פחות מאשר במצב D, מותש. זה יכול גם לחסוך בדלק שוב. לקבלת מידע נוסף על חיסכון פנסי למצוא אותם באתר האינטרנט של תומאס. מחבר: תומס ברנדט

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.