כוח בלתי מוגבל מעל מחוץ לכביש

קשה לבוא עם מצב רב-תכליתי והשמישות יותר של התחבורה מאשר רכב שטח. אפילו השם שלו מדבר על המכונה עצמה. זה יתקיים בכל מקום. רכב שטח-ייחודי megapovyshennoj סוג הרכב שלה , שנוצרות עבור bezdorozhnym נגיש (עבור מכוניות רגיל) מקומות עם קרקע לא אחידה. הרי, ביצות, חורש, טייגה, טונדרה, חולות. עם זאת, אידיאלי יחיד למכונות להתגבר על המכשולים הללו לא טרם הומצאו, אז רכבי שונים.

בעיקרון הם נחלקים מעקב או עגלה, דיזל או בנזין, קרקע או אמפיביים, פשוט נוסע או מטען. האפשרות הטובה ביותר עד כה קטרפילר דיזל כל השטח מטוס אמפיבי, או כפי שהוא נקרא בצורה שונה, או ביצה אביזרים מרכבה. זה הסוג של רכבי שטח ? כל הצעות לתשומת לבך, חברת "Efkom-קבוצת". זחל שלנו בולים גז, האנטז ו- TTM תוכננו עבור התעשייה, מודיעין תעשייה, תחבורה, הצלה ופעילויות אחרות ב מיוחד העדר של כבישים וקשה. אלו הן עגלות הביצה חיוני עבור תחומים שונים של תעשיות כרייה, אשר נמצאים בעדיפות עבור רוסיה.

בפרט, המינרלים כורים באזור גיאולוגיה, אנרגיה, בתעשיית הנפט והגז, הממוקם בדרך כלל באזורים מרוחקים של המדינה שלנו, כדי להגיע אשר מבלי שזה יהיה בלתי אפשרי מסומנים המשלח. שלנו הטכניקה הוכיח גם בקרב חוקרים קוטבי, מטיילים וחובבי בילוי קיצוניות. כי טרקטורונים ניתן להגיע גם במקומות מרוחקים כגון, שבו לא תדרוך אדם. כאן ניתן להזמין כלי רכב קרקעיים והן אמפיבי ATVs יכול בקלות ובמהירות כדי להתגבר על מכשולים מים. טרקטורונים שלנו הם גם די קומפקטי: תחבורה שלהם לאורך זמן מרחק יכול בקלות להיות מאחורי משאיות MAZ, KAMAZ או סוג. For even more details, read what טבע says on the issue. "Efkom-קבוצת" מיישמת יותר מ-10 דגמים שונים של כל רכבי שטח ? מודרני-bolotohodov עם טכניים שונים מאפיינים, קיבולת ושדות היעד. אנו מציעים מנוע דיזל קטרפילר, שכן הם נבדלים חסכונית הרבה יותר (לעומת כל ? רכבי שטח עם דלק מנוע), הוכיחה להיות בצורה מושלמת אפילו מסלולי כדי bolotohodov בשבילים אחרים. גם במבצע שיש לנו מגוון של אביזרים למחזה. אנו מבטיחים איכות גבוהה של שלנו מוצרים, מאז אנחנו מוכרים רק את הטוב ביותר ואת במבחן הזמן, בדיקות רבות דגם מכבשים מייצרים יצרנים מקומיים ידועים, המתמחה בייצור של טכניקות בשבילים. יתרון מסוים של הרכבים מקומיים של השטח ? כל יבוא הוא הרכב שלנו נבנו מן החישובים על האקלים ועל השטח של קשה להגיע אזורי של רוסיה הם פשוט יותר במבצע, השירות שלהם יעלה לך הרבה יותר זול בהשוואה טכנולוגיה זרות.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.