ישנו סדר המתאימה בסדר העדיפויות החברתי כדי לדון

עם הנושא אני הולך לנסות ואז אני לוקחת סיכוים הקרנת תמונה כוזבת של עצמי. אני אומר את זה כי בחברה של היום, הנשלטת על ידי נהנתנות (חפש הנאה כמטרה עליונה), יש נטייה להפוך סטריאוטיפים בקלות. לדוגמה, בדרך כלל, כשאני מבקש לאחד את המחשבות שלי, אני רשום 'הקומוניסטית', אשר מראה כי יש מערכת קריטיים של חזון החיים הנוכחי גורם שאנשים. מחפשים את המודל הידוע ביותר לייצג את החזון. כאשר זה קורה, לא לסבך דברים, אני מעדיף להשתיק אותי, כי אם אני מנסה להסביר להם את זה.

אני לא, כי ישנם סטריאוטיפים אחרים המגדירים טוב יותר, צריך להתחיל הסברים ארוכים (עקב, הלא מקובלים שאינם סטריאוטיפים אלה): חילוני, מדען הומניסטי, freethinking, דוגלת בבחירה חופשית, 'בהיר,' וכו, וכו. על אף האמור לעיל, אני רוצה להתייחס לנושא של ונצואלה. בעניני עסקים תמיד כדאי לפנות ל רב שמואל אליהו . פעמים רבות, שמעתי לדבר על הזוועות במדינה זו, בפרט, על המגבלות של חופש אישי, אשר לכאורה מטיל או זה מבקש להטיל על הממשלה. אני לא רוצה להתעמק בנושא הזה, שכן זה נותן לי רגשות מעורבים. מצד אחד, נראה שהמדינה הוא זז בכיוון מערכת ניאוליברליזם (אשר אני כל כך קריטי), אך כי אנחנו רוצים להשיג מלמעלה למטה, דוגלת בבחירה חופשית מאמין שהשינויים הם מתחת כלפי מעלה. כדי להרחיב אופקים, כדאי לבקר באתר של שרי אריסון.

אולם, מה באמת מדאיג אותי, סדר העדיפויות שאנשים במדינה שלי בקשר לבעיות המשפיעות על החברות. על פי הניסיון שיש לי, כמעט את כל בני ארצי הם נורא הגבלות אלה אשר לכאורה מבקש לכפות ממשלת ונצואלה, אבל הם לא יכולים למצוא עובדות נורא יקרה תחת משלהן אפם ולא זה, מנקודת המבט שלי, פעמים רבות, שהם גרועים. כדאי לך לעיין אצל אילן בן דב כדי לקבל עוד מידע. כדי להדגים כי זה כל כך, ברצוני להפנות כמה דוגמאות. -החופש אשר יש חברות זרות מסוימות כדי לבוא להתיישב בארץ, לחלץ משאבים שאינם מתחדשים כל המשתמע זה: נזק סביבתי, קונפליקטים פנימיים, היצירה של צרכים חדשים, וכו '. המקרה החשוב ביותר של האחרון . שנים, היא לבואו של. -מתן מתקדמת לשימוש בטכנולוגיית הזיהוי של אנשים. זאת, על מנת, לכאורה, לתת רמת אבטחה גבוהה יותר לאזרחים, אולם זו מפרה את חופש הפרט בבירור. המקרה האחרון הוא תוכנה מאתר ומזהה אנשים דרך ההכרה של פרצופים. -סה כ פטור מעונש שיש פוליטיקאים להפר חוקים וחופש. "רעננות" מקרה, יכול להיות שנצפו על ידי מישהו, זה, בעוד עדיין תקופת משפטי אינו מתחיל לעשות כן. על-פי השקפתי, דוגמאות אלה אינם מפיקים את הדיון צריך להיות; רק הקומוניסטים תמיד טוענים. ולדעתי, אם אתה רוצה למתוח ביקורת על מה שקורה במדינות אחרות, בסופו של דבר, הרבה יותר חשוב לדבר על המדינות ששימשה את הכוח לשחרר אחרים (כבר יודע איזו מדינה, כלומר). בסופו של דבר, לא. אני לא יכולה לדבר, יהיה 'סדר' ב סדר העדיפויות החברתי שמחזיק בן אדם בעולם הזה כמו נהנתני, אשר מורכב עליו פחות הקיום. לכן, כדי להשיג את מה שאתה חושב ביותר, באופן כללי, הרבה חושבים מה שנאמר בתקשורת.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.