טיסות זולות. טיפים וטריקים

מאת היכן להתחיל באופן אידיאלי ולנצל העסקאות מוצע על ידי the ובשביל זה יש לך כמה אפשרויות: כדי) בהווה שלנו רשימה לנתיב שצוין. כל חברת תעופה זולה יש מפקדה, הנפקות המעניינים ביותר שלה יהיו כי ללכת או לבוא משם [למשל. ריאנאייר (אירלנד)]. (ב) האתר בעלות נמוכה לכל חברת תעופה יש מקטע הנקרא עלון או ידיעון. אם נוכל לרשום יקבל בדואר שלנו החברה מציעה, לפני אפילו על כך לפרסם אותם באתר האינטרנט שלה, כמה גם יתרונות נוספים מציעים למשתמשים רשומים כ כפול משקל מטען.

לנו לעשות את זה לעבוד אותו על-ידי פרסום החידושים החשובים ביותר של כל חברה הבלוג טיסות זולות שלנו. מה היום והשעה הטוב ביותר לקנות טיסות זולות? כאשר אנחנו מסתכלים עבור שיעורי לטיסה מזוהה באתר האינטרנט של עלות נמוכה של מוביל (בדרך כלל אחר אחד שלהם הצעות פרישה הבטיח) לצפות אלה התעריפים משתנים על פי ביום אחר, אפילו רגעים. אנו ממליצים כי אתה לקנות הכרטיס רביעי עד חמישי מ- 00:00 ל- 1: 00 בבוקר (זמן מקומי של המדינה המארחת של חברת התעופה) כי בדרך כלל האתרים של חברות תעופה בעלות נמוכה עודכן הנתונים המרכזי ימים בשבוע. מהם התאריכים הטובים ביותר לטיסות זולות? תכנון טיסה חודשים מראש או סיכון כדי לתפוס את הרגע האחרון "של הרגע האחרון" טיסה (כאשר עזבו כמה ימים ויש הרבה מקומות ריקים איירליינס לזרוק מחירים, ומעדיפים למכור כרטיסים 30% הנושאות את מושב ריק). נסה להימנע תאריכי ההתחלה והסיום של החודש, לחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט, ספטמבר) את ימי החודש המרכזי. עובר ביעד במוצאי שבת (שבת בלילה תמיד בדרך כלל יש מושבים שאנשים נסיעה זבובים בסוף השבוע ביום שישי). תוכלו למצוא טיסות זולות לטוס בזמנים לרובנו כמו ביום שני בערב או יום ראשון בבוקר. להיות מוכנים לטוס עם שחר זה גם יעזור למצוא כרטיסים במחירים סבירים.

לפני ואחרי גשרים, החגיגות לפסחא הם נוטים להסתיר את הפנינים האמיתיות למטיילים עצמאיים. להיות גמישים עם התאריכים שלך למציאת טיסות זולות. המקור והיעד לנסות למצוא חיבורים משני נמלי תעופה ולא מייג'ור. שדות תעופה אלה יש בדרך כלל קישורים זולה ומהירה לערים הסמוכות. כרטיסים עם הגבלות = יותר כרטיסים זולים עם הגבלות תמיד הן הזולות ביותר. מהו כרטיס עם הגבלות? אחד שאינו מאפשר החזר, או שינוי של תאריך. החברה מעבירה אותם זולה יותר כי תמיד יש מישהו אשר אינה משתמשת בהם, אז הם יכולים למכור את אותם לאחר 48 שעות האחרון. חיפוש ולהשוות הקרן כדי לבחון את המחירים של חברות אלה של טיסות זולות עבור התאריכים שבחרת. טיסות ישירות של עלות נמוכה לעומת + רגיל לדמיין שאנחנו רוצים לטוס מברצלונה לסנטיאגו דה צ'ילה. מהרגיל יהיה לשים את שתי הערים העזיבה ואת ההגעה לחפש כרטיסים, בידיעה כי נצטרך להפסיק במדריד מכיוון אין טיסות ישירות בין שתי הערים. הוא יכול לחסוך המון כסף על ידי רכישת טיסה ברצלונה בעלות נמוכה מדריד, ואז לווסת מדריד סנטיאגו צ'ילה. זה קורה גם עם טיסות לארצות הברית אשר עושים עצירה בערים באירופה כמו לונדון או פריז. בשילוב עלות נמוכה שאנו רוצים לבלות סוף שבוע בלונדון, עיר אשר לטוס חברות בעלות נמוכה. לפעמים יכול לחסוך כסף על ידי רכישת הטיסה של אידה עם חברה וחזרה עם אחר. מיסים וללמוד אודות אם מחירי הכרטיסים כוללים אגרות ומסים. חשוב להסתכל גם על תשלום עבור מטען. נצלו הפתיחה של מסלולים חדשים כאשר מסלולים חדשים של חברת התעופה נפתח עושה בדרך כלל המציע כרטיסים במחיר עלות, עד המסלול ידוע מספיק. עסקים במחיר של חברות התיירות להקצות מספר מושבים ביקוש עסקים. ולהעביר הווילון של עסקים כמה כמה שורות אחורה או קדימה בהתאם אם הם הצליחו למכור את כל המושבים Business.Para שטח – להגיע מחיר של תיירות – במושב עסקים אתה צריך לבחור (לדוגמה, על-ידי הסרת כרטיס עלייה למטוס באופן מקוון) מנסה המושב הקרוב ביותר הטייס ככל שתוכל.

This entry was posted in News and tagged . Bookmark the permalink.

Comments are closed.